Quakeman> Hmm. Ako to, že si myslím, že 7085 bude najporuchovejší voz? Jednoducho. Aj keď som sa vyjadril trochu nepresne. Správne by bolo "najproblémovejší". Veď keď je jedna jediná Kachna takéhoto druhu, ako to môže dopadnúť? Experiment. To je úplne logické, že kým bude taká len 7085, nič moc. A historičáky? Ja im to prajem, nech sa podaria, ale ako dlho tam budú stáť??? 5 rokov, 10, 15...? Nič proti ÚDJD, ale pri tamojšej deľbe práce sa ani nečudujem, že im to tak trvá.
Ivan> Hmmm. Asi Ďurkovského, za to, že ako jediný sa pozitívne stavia k myšlienke tramvaje vs. metro.
Vladimír> No, tak to je rekonštrukcia, ako má byť. Keby to tak robili aj vrbusti, možno by to tak nepohnojili. Inak totálne odfláknutá robota je napr. na Hraničnej. Zbieha sa tam rovno 201, 202 a z ľava 208. A tí debili tam dali SYMETRICKÚ výhybku. K tomu niet čo dodať....
Ivan> Hmmm. Asi Ďurkovského, za to, že ako jediný sa pozitívne stavia k myšlienke tramvaje vs. metro.
Vladimír> No, tak to je rekonštrukcia, ako má byť. Keby to tak robili aj vrbusti, možno by to tak nepohnojili. Inak totálne odfláknutá robota je napr. na Hraničnej. Zbieha sa tam rovno 201, 202 a z ľava 208. A tí debili tam dali SYMETRICKÚ výhybku. K tomu niet čo dodať....
Zrebec
Na prezentacii metra tvrdil, ze MHD je socialisticky prezitok a treba ju zrusit (?!) a namiesto jej rozsirovania treba rozsirit cesty a postavit parkoviska, lebo on vecne nema kde zaparkovat. A to kandidoval za zupana !
Tentoraz sa vyznamenal tym, ze by zrusil elektricku na SNP, Safku, pri Redute... Ked sme sa pytali co by ju nahradilo, odpovedal pohotovo : "Autobusy". Ked sme sa spytali, ci si uvedomuje kapacitny rozdiel medzi tymito dvomi dopr. prostriedkami pohotovo suhlasil a tvrdil, ze do autobusu sa natlaci viac ludi. Tvrdil, ze obsaditelnost elektricky je 35 (!!!!!!!!!!!!!!!) cestujucich. No, neviem, ale on asi posledne cestoval elektrickou v roku 1909...