Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
A ešte som zvedaví ako revízori tú jednosmernosť budú kontrolovať. To budú nosiť kódovník všetkých zastávok a každý jeden lístok podľa neho kontrolovať? ?
Reakcia na: eripmav #112338:
Na lístku je aj evidenčné číslo voza, takže sa dá zistiť aj linka a poradie, ktorým si šiel.
Reakcia na: tr3mp #112329:
A čo ak spravím cestu L 30 Patrónka - Nový most a v 212 ma v úseku Pri Suchom mlyne - Patrónka chytí revízor. Bude to jednosmerná cesta?
Reakcia na: Ike #112364:
Ako videť DPB stále klame. A o tom som ani nevedel, že všetko sa musí vybaviť vo vozidle. Našťastie niesom čierny pasažier, ale aspoň viem, že keď si zabudnem električenku tak sa budem dohadovať vnútri lebo ma označia, že som utiekol. Ja by som bol za to, aby ako teraz polícia testuje, že sa sníma z ich vozidla každý zásah aj so zvukom, aby bolo jasné či konajú tak ako majú. Čo tak aby revizóri nosievali malé kamerky na odeve a mikrofóny? ? Ale to je zlý nápad lebo by DPB musel zamestnávať ešte človeka na zostrihávanie a prerobenie obrazu a zvuku tak aby s toho vzniklo, že človek utiekol, nadával a neviem čo všetko.
Reakcia na: Valec #112251:
Poznám pár ZŤP, ktorí chodia nočákmi z krčmy.
Reakcia na: Ike #112364:
inak to by ma zaujimalo, co chlapik spomina, ze vsetky vykony suvisice s pokutovanim sa maju vykonavat vo vozidle.. to kazdy, kto pozna tarifny prepravok, nacapa ho revizor, vystupi a pekne sa s nim rozluci, bude oznaceny ako clovek co utiekol?
Reakcia na: NN #112229:
Vidno, že o ekonomike podniku a kalkulácii cien veľa nevieš.
Reakcia na: NN #112229:
Zákaldný lístok sa nemusí rovnať najkratší, viď Žilina.
Reakcia na: Martin Fundárek #112351:
Ak si tie peniaze majú vopchať SOR a J´n´T do vačku to fakt nemusím ani ja a určite nikto z cestujúcich ? dva roky už sa hovorí o vhodných klbákoch. Ja neviem teda či čakajú Ferrari, Porsche alebo Alfa Romeo autobusy alebo Cadillac ak to mám tak nafúknúť. Solaris nakúpili bez rozpakov a teraz protipólom je pripravovanie na tender klbákov jak keď lačný ide vieš čo... Cestujúci nevideli od 1998 žiadny poriadny nový autobus, trolejbus a ani električku! Jedna štrajkujúca 21Tr a k nej šesť zneužívaných 25Tr, ktoré si pomýlili s autobusmi, plus dáke krivé vajčiská a 22 pekelných Solarisov, ktoré premávajú len na pár linkách namiesto toho aby robili garantované NP spoje pre ZŤP, tak to fakt je slabý argument obnovy VP. A keď DP má NP vozidlá a nedokáže robiť garantované nízkopodlažné spoje pre nespoľahlivosť vozidiel, kapacitu a pod. je to obraz jeho vlastnej schopnosti.
Reakcia na: 810zssk #112195:
DPB by mohol mať reklamný slogan: "S nami môžete platiť stále."
Reakcia na: Majo #112185:
Tá tarifa je kapitola sama osebe. Viď ich JCL: neprestupný 1. pásmo (do 5 zastávok), neprestupný základný (nad 5 zastávok), prestupný.
Reakcia na: bwd #112332:
Ale zle si si to intrepretoval, podľa mňa je to nedorozumenie.
Reakcia na: slavius #112322:
Bolo by to príliš zložité, znížila by sa priepustnosť križovatky, Morávkovi nevyšli čísla, cestujúci nie sú podstatní.... atď. Proste Bratislava.
Reakcia na: bwd #112331:
Sefe a co linka 20 a zachadzka na technicke sklo... to nie je protismer?

jednoducho to bolo myslene "jednosmerne" ako opak spiatocneho
Reakcia na: Solider #112202:
Tu sa treba ale zaoberať oveľa vážnejšími dôsledkami riešenia, ktoré je súčasne realizované.... to, že dočasne tam boli nejaké problémy s obiehaním, je v širšom kontexte dosť nepodstatné.
Reakcia na: eripmav #112354:
Áno, je to populizmus primátora, ktorý nechce pripustiť zdražovanie, aby nestratil jeden z posledných argumentov, prečo by mal zostať v kresle aj po ďalších voľbách.
Reakcia na: Martin Fundárek #112351:
podla mna je problem nie zdrazovanie, ale zmena systemu. preco sa neustale meni system??? aky to ma zmysel? zdrazovanie je legitimne. menit system pri kazdom zdrazovani je nezmysel na bratislavsky sposob... najprv prestupna casova tarifa a idea prestupovania a potom (mozno v zaujme zakryt zdrazovanie) zrazu zmena systemu, ktory rusi prestupnost zakladneho listka a zaroven zrusenim 30minutoveho rusi aj diferenciaciu medzi tymi co cestuju dlho a kratko (a pre mna je naozaj nepochopitelne preco ked niekto cestuju na dlhu vzdialenost a na kratku, tak ma platit rovnako...)
mali sa pausalne zvysit ceny a nie zaobalovat zdrazenie do zmeny systemu... to je populizmus... zjavne to na ludi plati... je na zmenu systemu alebo nejaky iny dovod ako to ze sa do toho skryje zdrazenie?
Reakcia na: Martin Fundárek #112351:
denne = rozumej v pracovných dňoch, čiže cca 2x20 ciest za mesiac.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.