Moje malé bezvýznamné názory na zmenu tarify:
1. Prijaté riešenie je určite lepšie ako plošné zvýšenie cien všetkých CL (vrátane PCL) o nejaké odsúhlasené percento. S prijatou zásadou možno súhlasiť - cezpoľní a občasní zaplatia viac, pravidelných cestujúcich sa vyššia cena nedotkne.
2. U 15min. lístka mi vadí neprestupnosť. Ako tu už bolo spomínané, využiteľnosť jeho prestupnosti je minimálna, ale ide o princíp. Takto DPB prvýkrát od roku 2000 znova v určitých prípadoch zaviedol poplatok za prestup. A to nie je dobre.
3. Naďalej ostáva pomerne vysoká cena 24h CL, ktorý by inak mal potenciál byť viac využívaný napr. domácimi - občasnými cestujúcimi, ktorí občas potrebujú výnimočne využiť MHD viac ako inokedy, čím prerábajú na JCL.
4. Zmena platnosti PCL je nefér. Nemôžem v tom, akokoľvek sa snažím, vidieť nič iné, ako snahu zarobiť.
1. Prijaté riešenie je určite lepšie ako plošné zvýšenie cien všetkých CL (vrátane PCL) o nejaké odsúhlasené percento. S prijatou zásadou možno súhlasiť - cezpoľní a občasní zaplatia viac, pravidelných cestujúcich sa vyššia cena nedotkne.
2. U 15min. lístka mi vadí neprestupnosť. Ako tu už bolo spomínané, využiteľnosť jeho prestupnosti je minimálna, ale ide o princíp. Takto DPB prvýkrát od roku 2000 znova v určitých prípadoch zaviedol poplatok za prestup. A to nie je dobre.
3. Naďalej ostáva pomerne vysoká cena 24h CL, ktorý by inak mal potenciál byť viac využívaný napr. domácimi - občasnými cestujúcimi, ktorí občas potrebujú výnimočne využiť MHD viac ako inokedy, čím prerábajú na JCL.
4. Zmena platnosti PCL je nefér. Nemôžem v tom, akokoľvek sa snažím, vidieť nič iné, ako snahu zarobiť.
Valec
1. Kde si čítal o tom obmedzení na jeden smer?
2. Ako by sa to dalo kontrolovať?
Hlavne netreba zabúdať, že cenový výmer musí ešte schváliť MsZ a tam môže prísť k určitým zmenám. Takže pre presné info o novej tarife si musíme počkať, kým zverejnia dokumenty na najbližšie zasadanie a hlavne čo vlastne tí poslanci schvália.