Znalci železníc, neviete náhodou:
1; Na rakúskom motoráku z BA do Ganserndorfu je vždy slovenská posádka (rušňovodič, či okrem neho tam ešte niekto je)? To aj v iných v Bratislave premávajúcich rakúskych vlakoch pracujú Slováci?
2; Ten vlak si platí aj na slovenskom úseku rakúska strana? Lebo čo som mal možnosť vidieť, tak tu aj na rakúskom území jazdí obvykle takmer prázdny...
3; V prípade jazdy na čierno sa na území SR uplatňuje slovenská pokuta a v Rakúsku rakúska? Neviete aké vysoké ich tam majú?
1; Na rakúskom motoráku z BA do Ganserndorfu je vždy slovenská posádka (rušňovodič, či okrem neho tam ešte niekto je)? To aj v iných v Bratislave premávajúcich rakúskych vlakoch pracujú Slováci?
2; Ten vlak si platí aj na slovenskom úseku rakúska strana? Lebo čo som mal možnosť vidieť, tak tu aj na rakúskom území jazdí obvykle takmer prázdny...
3; V prípade jazdy na čierno sa na území SR uplatňuje slovenská pokuta a v Rakúsku rakúska? Neviete aké vysoké ich tam majú?
eraser
A to že interval na električkách je 12minút celodenne a stojí za figu prinajmenšom je pravda. Zvlásť na trase KV - PKO to je krásne vidno keď behom 4min prídu 3 električky a potom 4 až 6min nič (mám odskúšané) a potom prídu zas behom 2min dve električky alebo jedna za druhou, lebo buď mešká prvá električka alebo jedna dobehne druhú, takže tie variácie sú na nič lebo zúfalý cestujúci radšej nastúpi do prvého čo mu príde na zastávku (čo bolo konštatované aj v audite roku 2005 pre električky). Okrem toho prestúpiť z jednej električky na druhú keď sú dve naraz na zastávke je nemôžné nakoľko 80% šoférov ak sú druhí v poradí na zastávke tak neotvoria dvere a cestujúci si môže počkať opäť 12minút. Ak by aspoň v tomto šlo zjednať nápravu tak nepindám toľko.