Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eraser #111601:
Súčasdné linkové vedenie považujem za optimálne pri súčasnej sieti električkových tratí. Mám pripravený nový koncept linkového vedenia, ten však už ráta aj s traťou do Petržalky a neplánujem ho zverejniť skôr, ako to bude potrebné a skôr, ako naň budem mať porobené aj kompletné grafikony. Výchadzam v záasade zo systému dve linky na radiálu. Linkové vedenie jedna linka na radiálu nie je pre Bratislavu vhodné, lebo buď by si musel mať len radiálne linky, čím by sa počet prestupov zvýšil nad únosnú mieru (treba rátať s tým, že dosť veľa ľudí už na tu električku z niečoho prestupuje), alebo ak by tam zas boli diametre, tak okrem toho, že aj tak sa bude musieť dosť veľa prestupovať, sa zvýši zraniteľnosť električiek, lebo ak bude napr. v Dúbravke a Rači premávať len linka č. 5, potom ak sa stane niečo vážne v Dúbravke, dosť výrazne to negatívne ovplyvní aj električky v Rači. Nerozumiem, prečo do linkového vedenia električiek furt rýpeš, keď mu v podstate nič nechýba. Tie intervaly tu nie sú nejaké hrozné a navyše Ti ani teraz nebráni nikto prestupovať a dostať sa tak do cieľa možno o pár minút rýchlejšie.

Re #111602 ? : Nie donekonečna, len do budúceho roku. K3 nie je možné považovať za normálne nízkopodlažné vozidlo, lebo v NP časti sú tuším len 4 sedačky a NP časť predstavuje okolo 10% celkovej plochy vozidla. Keď už niečo nízkopodlažné, tak nech poriadne, a to tu mať aj budeme, ale nie tento rok. Okrem toho, ako som už spomínal, v súčasnosti nie je potrebné nahrádzať súpravy T3, ale kačice! A pojmy "Brno" a "unifikácia vozidlového parku", prosím, nedávaj dokopy, lebo sú to opozitá.

Re #111603 ? : Takých je málo. Ak by C a D vodičák mali, je dosť pravdepodobné, že by už jazdili na autobusoch a trolejbusoch a na električkách aj brigádne. Okrem toho niektorí, čo jazdia na električkách a majú aj C a D tam jazdia preto, lebo chcú. A nikoho nemôžeš nútiť, aby prešiel z električiek na autobusy alebo trolejbusy.

Re #111606 stevo: Pretože boli nárazovo aj dodané (dožije nám 110 vozidiel T3SUCS - okrem pár generálok - z rokov 1985 - 1989).

Re #111607 ? : Netrep dunčoviny. Električky sa udrživajú na neporovnateľne lepšej úrovni ako autobusy, a preto tu vydržia aj oveľa dlhšie ako predpísaných 20 - 25 rokov. Okrem toho, doteraz nemalo ani veľmi zmysel nové kupovať, lebo kačice a T3CS/SU sa obnovali modernizáciami a iné typy vozidiel nebol dôvod nahradzovať.

Re #111608 ? : Mne sa nepáčil Tr3mpov návrh linkového vedenia a Tvoj už vôbec nie. To, že väčšina ľudí jeho návrh schvaľuje (aj keď neviem, ako si na to prišiel) ešte neznamená, že ja nemôžem mať iný názor. Nie som ovca, aby som musel všetko opakovať po stáde. A "vieš kam" môžeš ísť Ty, po prečítaní poslednej vety som sa rozhodol, že už na Teba reagovať nebudem. Nepotrebujem tu strácať čas diskutovaním s nafúkanými polointeligentnými choromyseľnými deckami, ktoré si navyše myslia, že keď si každé 3 týždne vytvoria nový nick, nikto ich nespozná. Omyl dunčo, každému stačí prečítať si jednu Tvoju vetu a hneď vie, že si to Ty, ani netreba porovnávať IP adresy.
Takto nejako by sa mi páčili vývesky prímestských liniek aj na Slovensku. Sú tam zastávky, názorne vyznačené 4 rôzne trasy, jazdná doba.

http://imgs.sk/images/DSC00001JPG-47958.jpg
VAROVANIE: Bacha, je to z Viedne. Môže vyvolávať flamewar. ?
Reakcia na: eraser #111674:
"Podľa mňa by sa železnice mali z vysoka vykakať na potreby našej MHD a postaviť to na svoje gusto a nepustiť do toho tunela nič z "produkcie" nášho bordelárskeho dopravného podniku. Stavajú to železnice a mesto sa len chce na to priživiť."

Ty si zjavne nepochopil, že nie mesto sa tlačí do projektu TEN-T (aj keď sa to mestu celkom hodí do karát), ale projekt TEN-T sa snaží do seba integrovať aj NS MHD. Bez neho by využiteľnosť tunelového prepojenia bola taká slabá, že ani EÚ by na to peniaze nedala.
Reakcia na: zakaznik #111667:
V tomto prípade možnjo išlo až o porušenie ústavného práva na informácie. Keďže DPB návštevy pokecov, youtube a súkromných mailov nevadili.
Reakcia na: 810zssk #111662:
Alebo to môžeme nazvať tak ako úradníci v Bruseli mestská dráha.
"mestské dráhy" znamenajú železnicu určenú na prepravu cestujúcich, ktorá často používa elektricky poháňané koľajové vozne prevádzkované jednotlivo alebo v krátkych vlakoch na pevnej dvojkoľajnej trati. Stanice/zastávky sú od seba vzdialené obyčajne menej než 1200 m. V porovnaní s metrom majú mestské dráhy ľahšiu konštrukciu, sú určené pre menšie objemy prepravy a zvyčajne jazdia pri nižších rýchlostiach. Je niekedy ťažké presne rozlíšiť mestskú dráhu a električku. Električky nie sú vo všeobecnosti oddelené od cestnej dopravy, ale mestské dráhy môžu byť oddelené od ostatných systémov;"
P. S. daný dokument definuje aj metro ako typ železnice.
Reakcia na: Martin Fundárek #111637:
A ty ako vieš, že nebude ako som ja povedal? ? Pracuješ na železnici alebo poznáš faktory, ktoré to budú určovať? ? Celý DPB aj magoriátom sa môžu modliť aby železnice postavili takú trať ktorá toto umožní. Totiž také trate na hustú prevádzku požadujú zabezpečovacie zariadenia a rôzne iné veci.

Podľa mňa by sa železnice mali z vysoka vykakať na potreby našej MHD a postaviť to na svoje gusto a nepustiť do toho tunela nič z "produkcie" nášho bordelárskeho dopravného podniku. Stavajú to železnice a mesto sa len chce na to priživiť. Taký mastný FUCK! Netreba nám potom sa kukať na žiadny skur*ený ksicht z DPB, magistrátu alebo domových združení a budú si na tom robiť zásluhy. Mesto za roky nepohlo ani prstom aby z Filiálky bolo niečo iné ako verejné vecká a noclaháreň pre asocálov. Jediný kto na tom preukazuje záujem sú železnice a EÚ tým, že to financuje. Riadením dopravy poverení nerobia roky nič a teraz hovoria o TEN-T akoby to bola ich práca ?
Reakcia na: AAA #111672:
To hej. Inak by urcite uz davno branil svoju rakusku vlast.
Reakcia na: Solider #111111:
Asi to súvisí s tým, že keďže nemá rakúske občianstvo, nemôže do nej vstúpiť, ani ho nemôžu povolať. ? ?
Reakcia na: 810zssk #111670:
A samozrejme redukcia prejazdov - napriklad tych medzi Rackom a Krizovatkou Jozefa Cabelku.. Je to lepsie riesenie ako tam tahat nejaku podzemnu drahu.
Reakcia na: Solider #111668:
Zavory netreba. Stacia svetla.
Reakcia na: zakaznik #111667:
Suhlasim.
Reakcia na: 810zssk #111663:
A ako zabezpečíš 100% preferenciu na Račianskej, Vajnorskej, ... to dáš pred každý električkový prejazd závory a bimbadlo, sudca?
Reakcia na: 810zssk #111565:
Cez pracovnú dobu sa má pracovať a nie loziť na imhd - ak by argumentovali tým, tak OK. Ale šokujúce je, že Kadnár to zdôvodňuje "únikom informácií" z mestskej spoločnosti.
Reakcia na: djscorpion #111665:
Nesuhlasim, bude lepsie ak ti to podrobnejsie vysvetlim osobne, kedze toto sa tu riesilo uz 100x.
Reakcia na: 810zssk #111664:
Nemusí, ale väčšinou by závisela.
Reakcia na: djscorpion #111661:
Prosim ta, uvedom si ze ta rychlost prepravy na radialach nemusi zavisiet od toho ci je to nad, alebo pod zemou.
Reakcia na: djscorpion #111659:
No, ak chces zakopanu elektricku (alebo ako to ty volas - metro) len v centre a inde na povrchu / nad povrchom tak suhlasim. Ale tahat to pod zemou aj na Vajnorskej, Racianskej a v Petrzalke je hovadina.
Reakcia na: djscorpion #111656:
Ano. Kolajovy system na ktorom by jazdili rychlodrazne vozidla.
Reakcia na: Solider #111660:
Ja som tým, čo som povedal narážal na rýchlosť prepravy, ináč máš pravdu.
Reakcia na: djscorpion #111659:
Na tom by ale extra záležalo. Tým, že trať na celom úseku zakopeš pod zem, akurát minieš asi 5x viac, než si plánoval dať za celý úsek.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.