Reakcia na: Valec #111677:
No ešte nikto z nás nevie ako bude trať riešená čo sa týka zabezpečenia trate pre takú frekvenciu dopravy. A jeden TEN-T nevyrieši veľa okrem dochádzania cezpoľných do BA a tých čo budú blízko trate bývať. Takže nejak odvíjať od toho ostatnú dopravu je blbosť, tak ako si to Slávik myslí, že na tom bude celá Petržka stáť. BA si nevie dať do poriadku zatiaľ ani busy, t-busy a električky a sníva o mestskom vláčiku ? mne osobne sa zdá, že všetcia majú okolo toho veľké oči, len aby neboli sklamaní. Železnice nemajú inak nič na prímestskú dopravu pod trolejou. Má len motorové diesel 811 a 813+913 a potom 850 či ako sa číslujú tie nové diesel jednotky. Pantografy 560 dosluhujú a modernizovať sa sotva budú, takže skôr než vypukne eufória z tej trate, opýtajme sa železníc čo na tú trať dajú. Žeby nám sem Rakúšania z dobrej duše na oplátku za 901 posielali S. Talenty až do Pezinka alebo Rače? ? Takisto by sa bolo vhodné treba opýtať, DP či po rozšírení električkovej siete do Petržalky nakúpia dačo typu Škoda15T alebo zas dačo vysokopodlažné, prípadne modernizované vykopávky minulých desaťročí ? (česť T3 a T6A5, ale od začatia ich výroby prešlo viac než 15 rokov, v prípade T3 aj 25 plus porovnnie kde sú ostatné mestá s električkou a my 


Majo
Re #111602 ? : Nie donekonečna, len do budúceho roku. K3 nie je možné považovať za normálne nízkopodlažné vozidlo, lebo v NP časti sú tuším len 4 sedačky a NP časť predstavuje okolo 10% celkovej plochy vozidla. Keď už niečo nízkopodlažné, tak nech poriadne, a to tu mať aj budeme, ale nie tento rok. Okrem toho, ako som už spomínal, v súčasnosti nie je potrebné nahrádzať súpravy T3, ale kačice! A pojmy "Brno" a "unifikácia vozidlového parku", prosím, nedávaj dokopy, lebo sú to opozitá.
Re #111603 ? : Takých je málo. Ak by C a D vodičák mali, je dosť pravdepodobné, že by už jazdili na autobusoch a trolejbusoch a na električkách aj brigádne. Okrem toho niektorí, čo jazdia na električkách a majú aj C a D tam jazdia preto, lebo chcú. A nikoho nemôžeš nútiť, aby prešiel z električiek na autobusy alebo trolejbusy.
Re #111606 stevo: Pretože boli nárazovo aj dodané (dožije nám 110 vozidiel T3SUCS - okrem pár generálok - z rokov 1985 - 1989).
Re #111607 ? : Netrep dunčoviny. Električky sa udrživajú na neporovnateľne lepšej úrovni ako autobusy, a preto tu vydržia aj oveľa dlhšie ako predpísaných 20 - 25 rokov. Okrem toho, doteraz nemalo ani veľmi zmysel nové kupovať, lebo kačice a T3CS/SU sa obnovali modernizáciami a iné typy vozidiel nebol dôvod nahradzovať.
Re #111608 ? : Mne sa nepáčil Tr3mpov návrh linkového vedenia a Tvoj už vôbec nie. To, že väčšina ľudí jeho návrh schvaľuje (aj keď neviem, ako si na to prišiel) ešte neznamená, že ja nemôžem mať iný názor. Nie som ovca, aby som musel všetko opakovať po stáde. A "vieš kam" môžeš ísť Ty, po prečítaní poslednej vety som sa rozhodol, že už na Teba reagovať nebudem. Nepotrebujem tu strácať čas diskutovaním s nafúkanými polointeligentnými choromyseľnými deckami, ktoré si navyše myslia, že keď si každé 3 týždne vytvoria nový nick, nikto ich nespozná. Omyl dunčo, každému stačí prečítať si jednu Tvoju vetu a hneď vie, že si to Ty, ani netreba porovnávať IP adresy.