Som zvedavy ako bude využitá L 178. Inak si myslím, že presne tak by to malo fungovať. Z okrajových častí mesta nás autobus s kvalitnim intervalom dovedie k rýchlejšiemeu druhu dopravy ako je napr. električka. Ak tá má preferenciu v pravom slova zmysle, ak je obsluhovaná kvalitnými vozmi a má tiež dobré intervali je určitie lepšie prestúpiť ako mať okružnú jazdu mestom dennodenne do a z práce či školy. Ale u nás je to asi hudba budúcnosti. Asi si to uvedomil aj DPB že autobusové linky od konca sveta na koniec sveta nemôžu fungovať v Blave. Aspoň nie v špičkách. A už vôbec nie bez BUS pruhov. Ak by mala L 78 Bus pruh od Malej Scény po Vrakuňu nebolo by treba L 178. Ale zasa len hudba budúcnosti... Ak vôbec
eripmav
je sice mozne ze tam budu problemy ako na Trnavskej a Prazskej - teda strhavanie trolejov a tak, ale keby "SA CHCELO" vsetko ide...
a ten podjazd sa v krajnom pripade asi da prehlbit... vsak sme dost bohate mesto, naco mysliet dopredu? za par desiatok milionov pre spravnu firmu (Vahostav a tak...) sa da podjazd aj prehlbit o pol metra pri sucasnom drahom ($$$ pre vahostav) spevnovani zakladov bocnych nosnych murov... a tiez stlpy vymenit za vhodne na zaves vedenia... vsak ked mozes dva krat dohodit $$$ znamej firme, preco by si to robil len raz???