Reakcia na: eripmav #111001:
drzejsi vodici L212 to robili tak ze otvorili a zavreli predne dvere na krizovatke jegeho zahradnicka (ked stali pred krizovatkou) - a tam akoze mali zaciatocnu zastavku Zimny Stadion ? nebola to zase taka vynimocnost, stavalo sa to pri mojom denne 1 cesta L212 asi tak raz za tyzden... teda oklamat ten palubny pocitac zjavne tiez ide...
NN
momentalne som od septembra prestahovany prave na zastavku Muchovo nam. odkial by som pre zmenu zrusil 78 a dal ju uplne z petrzky trebars s konecnou na safku
proste nie som egoista, v zaujm celkoveho zlepsenia liniek by som si vzal 98 a radsej mal prestupy a detto pri novom byvani by mi 78 nechybala v petrzke, mne tych par minut z muchovho na farskeho a zo safka na malu scenu problem nerobi
Re #110983 hoppusmark01: stojim si za tym ze 84 v petrzke je plytvanie vozmi, ktore by sa zisli skor na inych linkach a prestupy nikomu neuskodia, velka cast ludi tu sleduje len osobny profit a nevie si predstavit suhlasit so zrusenim svojej priamej linky s tym ze by mali prestup ale viac moznosti a lepsie intervaly
nevravim o zruseni 91, ale o zmene jej konecnej co by usetrilo kapacitu, nekoncila by az pod NM ale na vysehradskej kde by si jej cestujuci mohli vybrat 2 nosne linky 93/95 na ktorych trasach maju na vyber x dalsich liniek, je to rozhodne lepsie nez ist po panonskej kde maju na vyber az uplne hore s dost o nicom konecnou kde sa zbytocne plytva kapacitou na taku dlhu trasu ked by mohla koncit uz dole, spojenie s centrom by malo najlepsie mozne 91+93/95, lepsie nez vacsina petrzalcanov ktori maju na vyber bud 93 alebo 95