A linka 91? Skutocne ju chces zrusit prave v relacii, kde jazdi najplnsia?
Proste ak chces navrhovat nejake zmeny v linkovani, tak to skus sposobom, ze sa odosobnis od toho kde byvas a s cim jazdis.
Lebo L95 a L93 tiez nejazdia na Vysehradsku plne z predposlednej zastavky (castokrat vnej nie je ani cloviecika).
Stale mozme predsa L93 a L95 spojit cez ulicu Lietavska a zokruzniť a vynechať tak zastavky Lučanka, Vyšehradská a Luky V. To uz by sa ti vsak zrejme nelubilo.
plus by sa mal zrusit kopec zdvojenych zastavok ako svetly priklad uplne zbytocne dve Jungmannova/Halova kde by mala byt jedna v strede, ale videl som ich viacero (na trasach 95/98) len ma nenapadnu a viac zastavok by malo byt len na znamenie, cim by sa usetril dalsi cas (zrusenim/znamenim), potom sa nedivme tym intervalom ked busy stoja na kazdom rohu lebo ludom sa tazi ist peso o 2-5min viac
"uzke hrdlo medzi halovou a zochovou kvoli kratsim 84kam? ved tam mas 99 aj 88 az po jungmannovu/lachovu odkial ta odvezie 83 na tu zochovu a dalej, mne pride viacmenej cela linka 84 zbytocna, v petrzke ju supluje 88/99 a mimo petrzku po vacsinu trasy zase 83"
uplne suhlasim. Ale 84 by mala zostat, s tym, ze by sa uplne presmerovala. Jej trasa by viedla cez EU a Einsteinovu, cize by sa opat obnovila jej povodna funkcia, a teda spojenie EU s Hrobonovou. 184 by sa mohla zrusit.
S tym zrusenim 91 nesuhlasim. Myslim, ze obyvatelia Rusoviac, Jaroviec a Cunova si zasluzia spojenie s centrom mesta.
K zruseniu 98 sa neviem vyjadrit. Do tej linky sa nevyznam, takze nechcem robit zavery.
Je jasne, ze byvas v blizkosti konecnej Vysehradska a najcastejsie vyuzivas 93 a 95. L98 patri pocas skolskeho roka k najviac vyuzivanym linkam. A to aj vdaka Ekonomickej Univerzite a aj Polusu ktory obsluhuje.
Nie nadarmo je tam rano 6 a poobede 7,5 minutovy interval. Ci ho zlepsovali len tak, ze ta linka jazdi poloprazdna??
uzke hrdlo medzi halovou a zochovou kvoli kratsim 84kam? ved tam mas 99 aj 88 az po jungmannovu/lachovu odkial ta odvezie 83 na tu zochovu a dalej, mne pride viacmenej cela linka 84 zbytocna, v petrzke ju supluje 88/99 a mimo petrzku po vacsinu trasy zase 83
podla mna by to linkovanie slo prekopat este efektivnejsie, radsej menej liniek s lepsimi intervalmi:
lepsie 88/99+83 miesto 84 (a akurat koniec treba poriesit)
lepsia 93 miesto 94 (akurat koniec poriesit)
78 by som asi tiez netahal az do petrzky (tam ju v pohode supluje 95) a aj dalej ju zastanu ine linky
98 mi tiez pride viacmenej uplne zbytocna v petrzke, dole by stacila 99 ktora by tam mala 2 konecne (alebo by ju poriesila ina trasa 91) a inde ju supluje prave 99/95, nanajvys by bolo treba poriesit zastavky Maly drazdiak a stary haj ktore beztak skoro nikto nevyuziva, inak mi naozaj pripada cela linka 98 v petrzke ako plytvanie vozmi (a to som nou cestoval cely august do prace z Lucanky na Prist.most ale viem si to prestavit s prestupmi ako 95 + nieco)
91 tiez plytva kapacitou a stacila by konecna na vysehradskej, kde by si jej cestujuci mohli vybrat 93/95 (a akurat hore by bolo treba doriesit ich presun pod NM) s tym ze by bola nahradila zrusenu 98cku a sla by vysehradska-lubovnianska-bzovicka-dolnozemska-zehrianska-jasovska, beztak je tam minimum ludi, 98 v spicke dotial chodi prakticky prazdna
takze by sme hned mali usetrene klbaky z 98 (pri jej praktickom zruseni z petrzky a ponechani nanajvys na severe), z 94, detto 78 von z petrzky by pomohlo trocha a usetrene solarisy na 84
urcite by sa nemalo siahat na interval 93 a 95, to je fakt zvrhle
este by som chcel podotknut ze v clanku od 2.9 je ze elektricky uz pojdu zajtra uz maju otvorit jegeho - zahradnicku ale 212 nezmenili nevies kedy to planuju ... dik
V clanku "DPB od septembra zlepšuje aj zhoršuje intervaly" mohol autor spomenut este aj L92 - odchod 8:00 z Petrzalky bol nenapadne zruseny (platnost sice uz od 30.6., realna ucinnost od 2.9.2008). Skoda ho - mne osobne bude veelmi chybat. Mimo ine - zabezpecoval 20 minutovy interval medzi 8-9 h rano. Teraz vznikol az 40-minutovy interval !!!
dik ... a ak mam byt uprimyn 205 / 66 ma moc nezaujima kedze 66 skor ruzinovska linka medzi ulicami ako hovorim ... a len tak podotknem kedze som si tu vsimol ze sa tu riesili veci ohladom dopravy halova - zochova ... je to strasne !!! hlavne vecer v hodinach ked ludia chodia z prace z petrzky a prestupuju na zochovej na intraky tak su narvane tie male 84 ! vlastna skusenost a po dalsie ak zrusia 96 solaris ... amen chodim z ruzinova az na markovu a fajne sa vyspim za tych 20 min skoda tych zapch na pristavnom moste ale komu sa chce tlacit v 68 xD
zdravicko ... som tu novy a zaujimam sa velmi prestavbou elektrickovej trate v ruzinove kedze byvam v okoli a pravidelne jazdnim zimny stadion - pko => pko - suhvezdna => suh- halova => halova zimny stadion a preto by som bol aj rad vedel co sa bude diat neskor s linkou 212 a ci sa da spat na konecnu ako bola predtym dik
Tahat elektricku po Trnavskej je somarina (aj ked je pravda ze sam som za to kedysi bol ), maximalne tak ZST Nove Mesto - Ruzinov (krizovanie s Trnavskou), aj to si myslim ze by bolo zbytocne. Prioritou by mali byt Petrzalka a Dolne Hony (ak by tam niekto naozaj chcel tahat tu elektricku).. a potom samozrejme DNV, letisko, Vajnory.. aj ked letisko by mozno postacovalo riesit vlakom..
Ďaľší nezmysel nebude, pokiaľ sa DPB nenavtiera do Hainburgu. Kiežby ich tam nepustili. Normálka si dokážem predstaviť ako ľudia zdemolujú budovu na Olejkárskej keď sa podarí 901 dotrepať do Hainburgu s odôvodnením, že "ide o atraktívnu linku, ktorá bude využívaná". Záhradníkovi asi nikto v živote nemal odvahu povedať, že je idiot alebo si to chlapec nebral k srdcu a nablblo sa ostal usmievať. ?
Ja si myslím, že 180 "zachráni" rozhodne dopravu v Petržalke. Ľudia z Kapitulského dvora za ňou vyplakávali a teraz keď tam jazdí tak jazdí poloprázdna. Bohate by tam stačili ráno a poobede 2 spoje do hodiny a po zvyšok času mimo spičky 1, riešiť by sa to dalo zachádzkou linky 80 od kúpaliska. V takejto situácii je ale podstatné úplne niečo iné. Dlhodielčania by sa mali uspokojiť s tým, že 32 premáva 15/30/15//30. Už mnou x-krát spomenuté linky čakajú už presne rok (!!!) na vrátenie intervalov do pôvodných stavov a márne. Žiadna zmena. Preto v podstate tieto zmeny aké sú teraz sú možno aj nastálo lebo DPB všetky problémy zametie pod koberec. Moje slová vs. realita?! V pohode. Od roku 1998 sme sa nedočkali v BA žiadneho klbáku okrem tých na testovanie. DP, ktorý takto plní sľuby o obnove VP je absolútne neschopný. Radšej nech rovno magistrát začne pripravovať riešenia ako rozširovať cesty na 3-pruhové kde to len ide ? prípadne môžu robiť na cestách cyklopruhy radšej. Už neni čo pomaly modernizovať lebo Karosy sú skoro všetky na plyn už a Ik435 a 415 pokiaľ viem sú zatiaľ mimo hry o plynofikáciu.
plus dalsie evidentne prazdne linky (901, 180). Inac, mali by sme uzatvarat stavky, kam povedie dalsi nezmysel, pretoze nieco skandalozne sa musi v DPB udiat pravidelne od nastupu noveho vedenia. Podla hesla: "Aj zla reklama je reklama".
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk