-Takže, ja som tiež za zrušenie linky č. 94. Ved cestujúci môžu ísť L 93 a na Zochovej môžu prestúpiť na L 31 a L 39, ak chcú ísť na Vazovovu.
-L 98 by mala ostať, vždy, ked sa ňou veziem, tak chodí dosť plná, hlavne z mesta.
-L 84 a L 184. Ja by som povedal, že obe linky sú zbytočné, ked majú skoro rovnakú trasu. Linka 84 by sa mala presmerovať a L 184 by sa mala úplne zrušiť, tak ako povedal "hoppusmark01"
-L 95 Išiel som touto linkou a hlavne v ranných a poobedňajších hodinách, nastupoval so na zastávke Hrobáková. Na Safko to má trvať 8 minút, no kedže sa na Starom moste autobus zdržal v zápche, tak cesta trvala o 7 minút dlhšie. Cestujúci potom nestíhajú prestup na električky: L 13 a pod.Nebolo by lepšie, keby sa L 95 presmerovala napr. cez most Apollo? ?
-L 98 by mala ostať, vždy, ked sa ňou veziem, tak chodí dosť plná, hlavne z mesta.
-L 84 a L 184. Ja by som povedal, že obe linky sú zbytočné, ked majú skoro rovnakú trasu. Linka 84 by sa mala presmerovať a L 184 by sa mala úplne zrušiť, tak ako povedal "hoppusmark01"
-L 95 Išiel som touto linkou a hlavne v ranných a poobedňajších hodinách, nastupoval so na zastávke Hrobáková. Na Safko to má trvať 8 minút, no kedže sa na Starom moste autobus zdržal v zápche, tak cesta trvala o 7 minút dlhšie. Cestujúci potom nestíhajú prestup na električky: L 13 a pod.Nebolo by lepšie, keby sa L 95 presmerovala napr. cez most Apollo? ?
NN
momentalne som od septembra prestahovany prave na zastavku Muchovo nam. odkial by som pre zmenu zrusil 78 a dal ju uplne z petrzky trebars s konecnou na safku
proste nie som egoista, v zaujm celkoveho zlepsenia liniek by som si vzal 98 a radsej mal prestupy a detto pri novom byvani by mi 78 nechybala v petrzke, mne tych par minut z muchovho na farskeho a zo safka na malu scenu problem nerobi
Re #110983 hoppusmark01: stojim si za tym ze 84 v petrzke je plytvanie vozmi, ktore by sa zisli skor na inych linkach a prestupy nikomu neuskodia, velka cast ludi tu sleduje len osobny profit a nevie si predstavit suhlasit so zrusenim svojej priamej linky s tym ze by mali prestup ale viac moznosti a lepsie intervaly
nevravim o zruseni 91, ale o zmene jej konecnej co by usetrilo kapacitu, nekoncila by az pod NM ale na vysehradskej kde by si jej cestujuci mohli vybrat 2 nosne linky 93/95 na ktorych trasach maju na vyber x dalsich liniek, je to rozhodne lepsie nez ist po panonskej kde maju na vyber az uplne hore s dost o nicom konecnou kde sa zbytocne plytva kapacitou na taku dlhu trasu ked by mohla koncit uz dole, spojenie s centrom by malo najlepsie mozne 91+93/95, lepsie nez vacsina petrzalcanov ktori maju na vyber bud 93 alebo 95