Reply on: eraser #111006:
nedá mi to, ale načo je dobrá 93-ka zo štyrmi konečnými, keď by bolo jednoduchšie skrátiť 94 po Hodžovo? Veď je to to isté... To potom môžeme spraviť to isté aj s 59 a spraviť 93ku s truálnou trasou... Nevidím dôvod, prečo rušiť číselné rozlíšenie dvoch liniek s rozličnými konečnými.
NN
mne celkovo unika zmysel liniek ktore idu po rovnakej trase, radsej nech ide po 1 trase len 1 linka s lepsim intervalom a potom v prestupnom bode sa prestupi ako ked ide po 1 trase viac liniek s horsim intervalom a netreba potom prestupovat, to je vec filozofie, preto si myslim ze v petrzke je zbytocne vela liniek a slo by to zjednodusit na sposob nosnych 93/95, k tomu by som nanajvys pridal nejake okruzne spojnicove linky a usetrene busy minul na rozdelenie 99 z ktorej by som spravil dve linky kde by jedna robila juh petrzky a druha sever petrzky a mohli mat este lepsie trasy
byval som v lokalite kde som vyuzival 83/84, byval som v lokalite kde som vyuzival 95/98, teraz som sa prestahoval do lokality kde mozem vyuzivat 78/83/84/88/95 (prosto raj :-)) takze nie som nijako vysadeny na konkretnu lokalitu a viem zhruba kde je aka situacia v petrzke (nanajvys nepoznam 68/96), preto si myslim ze by to slo v petrzke robit este efektivnejsie ako navrhujem
84 sa ma prakticky cela zrusit, ako som povedal v petrzke ju zastanu 88/99, mimo petrzky 83/93 a poriesit treba nanajvys je spojenie zo SAV na Hrobonovu, ale sorry kvoli 2 zastavkam mat specialnu linku mi pride ako total plytvanie, ked zo SAV sa odveziem 83, prestupim na 88/99 a som tam kde by ma odviezla 84, povazujem ju za najzbytocnejsiu linku ktora konci v petrzke, spolu s nou dominuje zbytocnosti linka 94 a v petrzke aj 98 (ta by mala koncit uz v Ovsisti a nie plytvat kapacitou na duplicitne trasy po zvysku Petrzky)