Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eraser #111006:
nedá mi to, ale načo je dobrá 93-ka zo štyrmi konečnými, keď by bolo jednoduchšie skrátiť 94 po Hodžovo? Veď je to to isté... To potom môžeme spraviť to isté aj s 59 a spraviť 93ku s truálnou trasou... Nevidím dôvod, prečo rušiť číselné rozlíšenie dvoch liniek s rozličnými konečnými.
Reply on: NN #110980:
Ak dovolíš tak pripojím svoj návrh. ?

93 - interval 6/12/6//7,5 pre úsek Vyšehradská - Hl.st. a pre úsek Holíčska - Hodžovo nám. (ako bývalá 47-S mala konečnú) alebo Kollárovo nám. 6/12/6//-

Nakoľko ale ani 93 a 94 niesú nejak zvlášť presné a nevynechávajú, tak toto riešenie by som ponechal na tých čo majú tieto linky lepšie preskúmané, nakoľko ja ich poznám úseku Dvory - centrum a môžem povedať, že drvivá väčšina ľudí vystúpi z 94 na Zochovej.

Pre Ovsište by bolo ozaj dobré poriešiť kombinácie liniek 83,84,88 a 99.

Ešte ma napadlo, žeby sa dalo spojiť 34 a 84 po trase Dúbravka - Patrónka - Račianske mýto - Mýtna - Nový most - Rusovská cesta - Bosákova - Mamateyova - Ovsište a späť 8/15/10//- ako náhrada za 94 pre priame spojenie Petržky s Vazovovou. 94 zrušiť, a spraviť 93 s duálnou trasou Vyšehradská/Holíčska - Hl.st/Hodžovo nám. s intevalom 2,5/6/3//7,5. 99 by mohli potom rozdeliť na dva úseky Ovsište - Kúpalisko Matador 8/15/10//15 a Kúpalisko Matador - Antolská 8/7,5/7,5//15.
Žeby sa nám fakt blízkalo na tie lepšie časy?
"Dopravný podnik napríklad plánuje vybudovať novú trolejbusovú vetvu na Dlhých dieloch v Karlovej Vsi a jej prepojenie s Patrónkou cez Mlynskú dolinu. "Keď tam nechceme poslať autobusy, ako niektorí povedia "dymiace", tak sa tam hodí len trolejbus," povedal Zahradník." Alebo skôr predčasná predvolebná kampaň na starostu? ?
Reply on: S499.1023 #111003:
ja nie som vodic a ani som nikdy nebol. poviem ti len fakty: sedel som vpredu a videl som ze otvoril a zlomok sekundy hned zatvoril predne dvere, nasledne sa ozvalo "zimny stadion - useknute - nasleduje zastavka zahradnicka" a tiez vnutorny transparent preblikol sposobom ako to robi ked zastane na zastavke... moj zaver je ze palubny pocitac to zobral tak ze je na zastavke zimny stadion... ako to urobil na skutocnej zastavke zimny stadion zaujima aj mna, ale predpokladam ze aspon niektore typy vozidiel maju moznost otvorit dvere aj bez moznosti ze by to palubny pocitac bral ako zastavku, alebo to proste prikazal palubnemu pocitacu ignorovat... faktom je ale tiez to, ze ked odchadzal zo skutocnej zastavky, tak ziadne "nasleduje zastavka zahradnicka" nebolo... a vnutorne transparetny ukazovali 212 Zimny Stadion, pritom uz isiel na Vojensku nemocnicu...
Reply on: eripmav #111002:
Aha. A môžeš mi aj prezradiť, akým spôsobom odignorovali skutočnú nástupnú zastávku Zimný štadión?
Reply on: eripmav #111001:
drzejsi vodici L212 to robili tak ze otvorili a zavreli predne dvere na krizovatke jegeho zahradnicka (ked stali pred krizovatkou) - a tam akoze mali zaciatocnu zastavku Zimny Stadion ? nebola to zase taka vynimocnost, stavalo sa to pri mojom denne 1 cesta L212 asi tak raz za tyzden... teda oklamat ten palubny pocitac zjavne tiez ide...
Reply on: zakaznik #110957:
L212 bezne odchadzala z konecnej 1 minutu pred... napriklad odchod 8.12 a vodic cakal na sekundu presne kym naskoci 8.11 s otvorenymi dverami na zaciatocnej zastavke a vtedy zavrel dvere a za sekundu odisiel... a to bolo tak takmer vzdy... takze celkom laicky empirickym pozorovanim som si vivodil zaver ze zrejme 1 minuta naskok aj z konecnej sa toleruje, lebo to bola takmer 99% pravidelnost ze 212 odide vzdy na sekundu presne o minutu skorej ako je v CP ?
Reply on: 810zssk #110979:
ono presmerovanie 212 a 205 je dost nepochopitelne... lebo jegeho aj krizovatka zahradnickaXjegeho prejazda obojsmerne v smere tychto liniek je! na radost samozrejme vsetkych obmedzencov v autach, ktory porusuju vsetky mozne zakazy... dokonca aj troleje su natiahnute obojsmerne tak ze 212 a 205 by vpohode mohli premavat, stacilo by doplnit zakaz odbocenia vlavo zo zahradnickej na jegeho o doplnok "okrem MHD" a myslim ze tej 1 trolejbus za 6 minut by nejaky kolaps dopravy nesposobil, aj ked tam nie je specialny odbocovaci pruh dolava... vsak uz teraz tak denne protipravne jazdia stovky aut...
Reply on: eripmav #110868:
Dnes, v dobe internetu, celý svet rešpektuje TRI (nie jednu) zmeny CP ročne, len hematotransfúziológ, Zločinecká Spoločnosť a PKP si myslia niečo iné.
Reply on: Solider #110867:
Môžeš mi svoju vetu preložiť do zrozumiteľného tvaru?
pressburger: To máš pravdu.
Reply on: hoppusmark01 #110991:
alebo este lepsie riesenie: 184 (84) nechat v povodnej trase Hrobonova-Einsteinova-EU-Ovsiste, a L91 spojit s buducou sci-fi linkou L40, pricom trasa by bola: Cunovo-Dolnozemska-EU-Most Apollo-Landererova-Eurovea-Novy most-Zochova-SAV-Hl.st. Tym padom by mohlo byt ponechane oznacenie 91, spojenie s Novym mostom by bolo zachovane, a vytvorilo by sa priame spojenie s Hl.st. a Euroveou ?
Reply on: Emil1 #110993:
ďalej Bradáčova a Technopol, Kladnianska a Kaštieľska, Chlumeckého a Astronomická a dalo by sa pokračovať. V BA je množstvo nepotrebných zastávok.
Reply on: Emil1 #110992:
98 chodi plna, ale nikto tu neriesil mesto, ja som pisal o tom, ze v petrzke je zbytocna a chodi duplicitne s inymi linkami (a mala by koncit uz v Ovsisti ci na Dostihovej drahe),

mne celkovo unika zmysel liniek ktore idu po rovnakej trase, radsej nech ide po 1 trase len 1 linka s lepsim intervalom a potom v prestupnom bode sa prestupi ako ked ide po 1 trase viac liniek s horsim intervalom a netreba potom prestupovat, to je vec filozofie, preto si myslim ze v petrzke je zbytocne vela liniek a slo by to zjednodusit na sposob nosnych 93/95, k tomu by som nanajvys pridal nejake okruzne spojnicove linky a usetrene busy minul na rozdelenie 99 z ktorej by som spravil dve linky kde by jedna robila juh petrzky a druha sever petrzky a mohli mat este lepsie trasy

byval som v lokalite kde som vyuzival 83/84, byval som v lokalite kde som vyuzival 95/98, teraz som sa prestahoval do lokality kde mozem vyuzivat 78/83/84/88/95 (prosto raj :-)) takze nie som nijako vysadeny na konkretnu lokalitu a viem zhruba kde je aka situacia v petrzke (nanajvys nepoznam 68/96), preto si myslim ze by to slo v petrzke robit este efektivnejsie ako navrhujem

84 sa ma prakticky cela zrusit, ako som povedal v petrzke ju zastanu 88/99, mimo petrzky 83/93 a poriesit treba nanajvys je spojenie zo SAV na Hrobonovu, ale sorry kvoli 2 zastavkam mat specialnu linku mi pride ako total plytvanie, ked zo SAV sa odveziem 83, prestupim na 88/99 a som tam kde by ma odviezla 84, povazujem ju za najzbytocnejsiu linku ktora konci v petrzke, spolu s nou dominuje zbytocnosti linka 94 a v petrzke aj 98 (ta by mala koncit uz v Ovsisti a nie plytvat kapacitou na duplicitne trasy po zvysku Petrzky)
Podľa mňa by sa mohli zlúčiť do jednej aj tieto zastávky: Hálova/Jungmannova, Lubovnianska/ Bzovícka, Sintavská/Strečnianska. ?
-Takže, ja som tiež za zrušenie linky č. 94. Ved cestujúci môžu ísť L 93 a na Zochovej môžu prestúpiť na L 31 a L 39, ak chcú ísť na Vazovovu.
-L 98 by mala ostať, vždy, ked sa ňou veziem, tak chodí dosť plná, hlavne z mesta.
-L 84 a L 184. Ja by som povedal, že obe linky sú zbytočné, ked majú skoro rovnakú trasu. Linka 84 by sa mala presmerovať a L 184 by sa mala úplne zrušiť, tak ako povedal "hoppusmark01"
-L 95 Išiel som touto linkou a hlavne v ranných a poobedňajších hodinách, nastupoval so na zastávke Hrobáková. Na Safko to má trvať 8 minút, no kedže sa na Starom moste autobus zdržal v zápche, tak cesta trvala o 7 minút dlhšie. Cestujúci potom nestíhajú prestup na električky: L 13 a pod.Nebolo by lepšie, keby sa L 95 presmerovala napr. cez most Apollo? ?
Reply on: hoppusmark01 #110990:
a vytvorila by sa takzvana "Durchgangslinie"(ako buduce linky 1 a 2 na Ringu), ktora spaja vzdialenejsie casti mesta, je v dotyku s centrom mesta a vytvara vyhodne prestupne body.
Alebo by sa mohla spojit 184 a 91. Cize trasa: Hrobonova-Zochova-Aupark-Einsteinova-EU-Dolnozemska-Jarovce-Rusovce-Cunovo. Je to sice taka fikcia, ale zas by Jarovce a spol. ziskali viac priamych spojeni, vytvorilo by sa viac prestupnych moznosti.
lebo ta 91 je na Panonskej zbytocne v subehu s 93 a na Panonskej nie je prakticky nic, pricom nova trasa by umoznovala prestup na zastavke EU na linky smerujuce na Most Apollo a na Pristavny most. Tym padom by uz spominane dediny ziskali spojenie aj s vychodnou castou mesta, a spojenie s centrom mesta a Auparkom by zostalo zachovane.
Reply on: hoppusmark01 #110986:
Plne súhlasím, keď som ešte pravideľne cestoval linkou 78, tak na tej zastávke nikto nikdy nenastupoval a vystupoval buď jeden cestujúci, alebo nikto. Zbytočné zdržanie.
Reply on: Ámos #110982:
v pripade ze by mi zrusili 98 z lucanky ktorou som jazdil na pristavny most bez prestupu a odtial mal mensiu pesiu turu, tak by som nemal problem ako nahradu pouzit 95+70 (maly presun zo safka na MS), takze by mi nijakym zasadnym jej zrusenie neprekazalo, kedze

98 - lucanka-pristavny = 18min + 7=10min peso = 25-30min
95 - lucanka-safko-MS-mileticova = 15+5+8 = 28 + 2 do prace = cca 30min

alternativy su vzdy, len netreba byt lenivy, 93 a 95 su nosne linky preto ich preferujem, zvysne su len doplnkove k nim a na vysehradsku nijako vytazeny nie som, dobre viem ze napr. z lucanky jazdi 95 na vysehradsku prazdna

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.