ak je pravda ze v tom podjazde sa nedaju pri splneni normy (co je rozdiel oproti nedaju - lebo mam pocit ze ani Roznavska nesplna normy ☺ ) spravit troleje pre trolejbusovu trat, tak by si niekto (vsetci zodpovedni az po primatora) zasluzil trest smrti za trestuhodnu nedbalost, a v takej Cine by ho aj dostal ☠
myslis ze ten podjazd je nizsi ako zeleznicny most nad Roznavskou (kde su dost casto strhnute troleje nejakym nakladnym autom)? alebo ako podjazd pod Prazskou z Kramarov?
je sice mozne ze tam budu problemy ako na Trnavskej a Prazskej - teda strhavanie trolejov a tak, ale keby "SA CHCELO" vsetko ide...
a ten podjazd sa v krajnom pripade asi da prehlbit... vsak sme dost bohate mesto, naco mysliet dopredu? za par desiatok milionov pre spravnu firmu (Vahostav a tak...) sa da podjazd aj prehlbit o pol metra pri sucasnom drahom ($$$ pre vahostav) spevnovani zakladov bocnych nosnych murov... a tiez stlpy vymenit za vhodne na zaves vedenia... vsak ked mozes dva krat dohodit $$$ znamej firme, preco by si to robil len raz???
Akým duševným pochodom si mohol prirovnať linku 32 s linkami typu 180 a 901? Máš pocit, že 32 je v špičke evidentne prázdna linka alebo si ju zamieňaš s 92-kou v Lamači?
Re #110966 eraser: O 10-minútovej 32-ke v rannej špičke sa uvažovalo už pred sputením trolejbusov na Dlhých dieloch.
Zdá sa niekomu, že pri masívnej výstavbe na Dlhých dieloch sa nemajú zahusťovať intervaly?
Trolejbusova trat na DDnebude nikdy spojena podla mna s mestskou , v Mlynskej doline nie su na to stlpy,aj podjazd popod dialnicu je na to nizky .32 bola,je a aj vzdy bude autobusova ( obcas sa tam mihne " duobus " ? )
Pekný referát.
Trochu mi uniká zmysel trolejbusov Trenčianska-Bajkalská-Prievozská.
Plán obnovy vozidlového parku je samozrejme absolútne nedostatočný, ale kde má DPB vziať peniaze, keď Cílek nedá?
Vízie sú pekné, len bude mať DP dosť práce s ich naplnením. Z 10 bodov zákazníckeho programu je zatiaľ podľa môjho názoru 7 vo veľmi neuspokojivom stave.
Zníženie spotreby nafty a elektrickej energie - to nemusí nevyhnutne znamenať 40 km/h, skôr dobrú techniku jazdy, vyplývajúcu zo znalosti trate a vozidla.
Tarifná politika - jednoduchý sortiment CL - véééľmi dobrý cieľ. Súčasný systém lístkov typu 2 dospelí, dieťa, pes a dve blchy je neprehľadný, mätúci.
Preco by nemal vodic v zacviku taky den robit? Vodic v zacviku je vodic ktory uz ma vsetky potrebne papiere, ale ma instruktora ktory mu pripadne vysvetli specifika vozu / linky a dalsie prakticke veci.. Navyse, casto sa striedaju..
1) Neviem, ako ste sa prebojovali registráciou, keď svoju sťažnosť píšete sem, na stránky nezávislého združenia.
2) Sťažujte sa(v DPB) s príslušným lekárskym potvrdením. Osobne si myslím, že klamete. Vodič v zácviku už druhý deň nemusí byť vodičom v zácviku a už v okamihu, kedy sa stáva vodičom v zácviku, je plnohodnotným vodičom autobusu. Máte vôbec predstavu, čo znamená výraz "Vodič v zácviku"?
Vysvetlí mi niekto, prečo počas osláv na hrade Devín, kedy je najvačší pohyb turistov v Devíne, nechajú vykonávať službu VODIČA V ZÁCVIKU???????
Je to totálna NEPROFESIONALITA výpravne autobusov, nakoľko
jeho neskúsenosťou sa poranilo niekoľko cestujúcich, medzi nimi aj ja. Pri pohľade na dieťa, ktoré spadlo zo sedačky, moje zranenie je iba banalitou.
☠ ☠ ☠ ☠
nedá mi to, ale načo je dobrá 93-ka zo štyrmi konečnými, keď by bolo jednoduchšie skrátiť 94 po Hodžovo? Veď je to to isté... To potom môžeme spraviť to isté aj s 59 a spraviť 93ku s truálnou trasou... Nevidím dôvod, prečo rušiť číselné rozlíšenie dvoch liniek s rozličnými konečnými.
93 - interval 6/12/6//7,5 pre úsek Vyšehradská - Hl.st. a pre úsek Holíčska - Hodžovo nám. (ako bývalá 47-S mala konečnú) alebo Kollárovo nám. 6/12/6//-
Nakoľko ale ani 93 a 94 niesú nejak zvlášť presné a nevynechávajú, tak toto riešenie by som ponechal na tých čo majú tieto linky lepšie preskúmané, nakoľko ja ich poznám úseku Dvory - centrum a môžem povedať, že drvivá väčšina ľudí vystúpi z 94 na Zochovej.
Pre Ovsište by bolo ozaj dobré poriešiť kombinácie liniek 83,84,88 a 99.
Ešte ma napadlo, žeby sa dalo spojiť 34 a 84 po trase Dúbravka - Patrónka - Račianske mýto - Mýtna - Nový most - Rusovská cesta - Bosákova - Mamateyova - Ovsište a späť 8/15/10//- ako náhrada za 94 pre priame spojenie Petržky s Vazovovou. 94 zrušiť, a spraviť 93 s duálnou trasou Vyšehradská/Holíčska - Hl.st/Hodžovo nám. s intevalom 2,5/6/3//7,5. 99 by mohli potom rozdeliť na dva úseky Ovsište - Kúpalisko Matador 8/15/10//15 a Kúpalisko Matador - Antolská 8/7,5/7,5//15.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eraser
93 - interval 6/12/6//7,5 pre úsek Vyšehradská - Hl.st. a pre úsek Holíčska - Hodžovo nám. (ako bývalá 47-S mala konečnú) alebo Kollárovo nám. 6/12/6//-
Nakoľko ale ani 93 a 94 niesú nejak zvlášť presné a nevynechávajú, tak toto riešenie by som ponechal na tých čo majú tieto linky lepšie preskúmané, nakoľko ja ich poznám úseku Dvory - centrum a môžem povedať, že drvivá väčšina ľudí vystúpi z 94 na Zochovej.
Pre Ovsište by bolo ozaj dobré poriešiť kombinácie liniek 83,84,88 a 99.
Ešte ma napadlo, žeby sa dalo spojiť 34 a 84 po trase Dúbravka - Patrónka - Račianske mýto - Mýtna - Nový most - Rusovská cesta - Bosákova - Mamateyova - Ovsište a späť 8/15/10//- ako náhrada za 94 pre priame spojenie Petržky s Vazovovou. 94 zrušiť, a spraviť 93 s duálnou trasou Vyšehradská/Holíčska - Hl.st/Hodžovo nám. s intevalom 2,5/6/3//7,5. 99 by mohli potom rozdeliť na dva úseky Ovsište - Kúpalisko Matador 8/15/10//15 a Kúpalisko Matador - Antolská 8/7,5/7,5//15.