Alebo by sa mohla spojit 184 a 91. Cize trasa: Hrobonova-Zochova-Aupark-Einsteinova-EU-Dolnozemska-Jarovce-Rusovce-Cunovo. Je to sice taka fikcia, ale zas by Jarovce a spol. ziskali viac priamych spojeni, vytvorilo by sa viac prestupnych moznosti.
lebo ta 91 je na Panonskej zbytocne v subehu s 93 a na Panonskej nie je prakticky nic, pricom nova trasa by umoznovala prestup na zastavke EU na linky smerujuce na Most Apollo a na Pristavny most. Tym padom by uz spominane dediny ziskali spojenie aj s vychodnou castou mesta, a spojenie s centrom mesta a Auparkom by zostalo zachovane.
lebo ta 91 je na Panonskej zbytocne v subehu s 93 a na Panonskej nie je prakticky nic, pricom nova trasa by umoznovala prestup na zastavke EU na linky smerujuce na Most Apollo a na Pristavny most. Tym padom by uz spominane dediny ziskali spojenie aj s vychodnou castou mesta, a spojenie s centrom mesta a Auparkom by zostalo zachovane.
NN
98 - lucanka-pristavny = 18min + 7=10min peso = 25-30min
95 - lucanka-safko-MS-mileticova = 15+5+8 = 28 + 2 do prace = cca 30min
alternativy su vzdy, len netreba byt lenivy, 93 a 95 su nosne linky preto ich preferujem, zvysne su len doplnkove k nim a na vysehradsku nijako vytazeny nie som, dobre viem ze napr. z lucanky jazdi 95 na vysehradsku prazdna