Reakcia na: 810zssk #110972:
Moj osobny nazor je ze L66 zostane povodna cez Bajkalsku. Bola tam naozaj vytazena teraz cez ruzovu dolinu chodi viac menej prazdna, vsetci co idu smer Bajkalska radsej vystupia na zastavke Tokajicka a prejdu Sabinovskou ku Kauflandu. Cize jednoznacne cez Bajkalsku. Pri nedostatku vozov by sa mohlo v buducnosti mohlo nukat riesenie L66 zlucit z L74. Pri tejto variante by sa musela dat do poriadku cesta na ulici Domove role (vzadu za UNS) aby sa mohla napojit pri PD Prievoz na Slovnaftsku cestu. Cize trasa HL.ST-Sancova-Bajkalska-Drienova-Tomasikova-Kastielska-Parkova-Domove role-Slovnaftska-Vlcie Hrdlo.
Neviem nakolko by to riesenie bolo realne. Nastal by vlastne subeh s L78 to by sa mohlo vyriesit otocenim L78 (cim by doslo k uspore klbovych vozov. Trasa Dolne Hony-Drienova-Zahradnicka-Krizna-Trnavske myto-Trnavska-Bajkalska-Drienova -Dolne Hony. Pripadne este L78 potiahnut smerom na Dolne hony cez Mildu-Slovanet a potom hore na Drienovu.
Ktovie mozno v buducnosti
Martin Fundárek
Trochu mi uniká zmysel trolejbusov Trenčianska-Bajkalská-Prievozská.
Plán obnovy vozidlového parku je samozrejme absolútne nedostatočný, ale kde má DPB vziať peniaze, keď Cílek nedá?
Vízie sú pekné, len bude mať DP dosť práce s ich naplnením. Z 10 bodov zákazníckeho programu je zatiaľ podľa môjho názoru 7 vo veľmi neuspokojivom stave.
Zníženie spotreby nafty a elektrickej energie - to nemusí nevyhnutne znamenať 40 km/h, skôr dobrú techniku jazdy, vyplývajúcu zo znalosti trate a vozidla.
Tarifná politika - jednoduchý sortiment CL - véééľmi dobrý cieľ. Súčasný systém lístkov typu 2 dospelí, dieťa, pes a dve blchy je neprehľadný, mätúci.