Teda, nie som dopravny odbornik, ale vsade je doprava stratova, dotuje ju stat. Len u nas si nasi europolitici zobrali do svojich makovic, ze musi byt ziskova. Nemam prehlad, ktore trate urcili na zrusenie, z toho, co tu citam, je ich viac nez dost.Aj keby mala ostat len jedna, Cierna nad Tisou - Bratislava, nebude ziskova. Ale nech. Nech sa zrusia a potom, po rokoch, sa pride na to, aka to bola blbost.
Bioraverppay
po-bj -> ide to tyx 46 km nejaku hodinu dvadsat,je to pekna vyhliadkova trat,ale ked som videl v presove,ze kolko ludi sa toho zazraku vykotilo,tak mi jej bude luto:-(
he-stakcin -> ako tam preboha xces prepravovat kamiony.sak tu trat neze treba prerobit.ju treba komplet vymenit ! a zrekonstruovat stanice.hlavne tu v humennom,lebo to v hajzlox pod trnavskym krajsie vonia... napad to neni zly,ale ziada si to prerobit cestu z uble do sniny,aby ked tam zacnu xodit kamiony nedopadlo ako vo vysnom komarniku,kde je taky husty provoz a tak zanedbana cesta,ze havarky su tam na dennom poriadku,obcania pisu peticie o stavbe obxvatu,ale zial vysny komarnik je prilis daleko nielen od bratislavy,ale aj od kosic...