Papyr: konkretne v cislach za rok 2002
DPMK - 175 mil Sk 36% (197,6 19%)
DPMZ - 29,2 mil Sk 6% (57,2 5%)
DPMP - 35,6 mil Sk 7% (61,6 6%)
MHD BB - 29,1 mil Sk 6% (50,8 5%)
DPB - 220,3 mil Sk 45% (677,2 65%)
v zatvorke su bezne dotacie.
DPMK - 175 mil Sk 36% (197,6 19%)
DPMZ - 29,2 mil Sk 6% (57,2 5%)
DPMP - 35,6 mil Sk 7% (61,6 6%)
MHD BB - 29,1 mil Sk 6% (50,8 5%)
DPB - 220,3 mil Sk 45% (677,2 65%)
v zatvorke su bezne dotacie.

Papyr
A k tej kamionovej doprave: povodne som mal predstavu predlzenia jednokolajnej normalnerozchodnej trate elektrifikovanej systemom 3kV js v useku Velke Kapusany - Matovce - Lekarovce - Vysne Nemecke, kde by bol RO-RO terminal pre kamiony z UA a aj osobna zeleznicna stanica hned pri hranici (pretoze tesne za hranicou sa rozklada 100-tisicovy Uzhorod, mohli by tamojsi ludia prist pesi alebo pomocou MHD k hranici, ktoru by pesi presli a na druhej strane by nasadli do vlaku, ktory by mal v KE pripoj na BA, Wien alebo Prahu)... elegantne riesenie dialkovej dopravy so statom s inym rezimom a inym rozchodom ako my... Na colnici neziaduce osoby vytriedia a ziaduce budu hned na druhej strane nastupovat do dialkovych vlakov, bez toho, aby museli platit tarifu CIV... Kamiony by sa takisto nakladali na vlaky... a cela tato trat je elektrifikovana az po tu Blavu, Vieden alebo Prahu...
Lenze taky odstavec, ako bol predosly, snad moze napadnut len cloveka, ktory zije v Prahe a huli tam zakazane bylinky...