Kami: naklady na kolajovu dopravu: su vyssie v zriadovacom stadiu a rovnako pri vymene vozidiel, okrem toho sa zeleznice musia starat aj o svoje trate, pricom SADky sa o cesty starat nemusia (to robi niekto iny), prevadzkove naklady su vsak (hlavne v pripade elektrifikovanych trati) na prepravenie jedneho cloveka nizsie (v zmysle opotrebenia vozidiel a spotrebovanych energii) Hlavnou chybou zeleznic je ze maju v sucasnosti uz prilis vysoke ceny a tak mnoho ludi ciste z ekonomickych dovodov pouzije radsej bus, pricom pridanim viacero busov na linku naklady vzrastu priblizne linearne (kupim autobus, zozeniem vodica, natankujem a obcas ho poslem do dielni na udrzbu), kdezto zrusenim vlakov sa prevadzkove naklady zelezniciam linearne neznizia (pretoze personal na staniciach a udrzba trati tam byt musi aj ked tade prejde co i len jeden vlak za den a v pripade elektrifikovanych trati je treba udrziavat aj napatie v troleji)
Treba kopat do politikov....
Treba kopat do politikov....
ufo
Ale aj tak si myslim, ze by sa trate nemali rusit.A ked uz hej, mali by sa "zakonzervovat" aby boli pouzitelne v buducnosti a obcas ich aj prejst MUVkou, ktora by ic pokosila. Napr. do Samorina sa uz toto leto ani na niektorych miestach nedalo prejst po kolajach.
A najviac ma serie, ked dnes napr. Malcharek hovoril, ze sa to odrazi v kvalite cestovania- klamar- nic sa nezlepsi, stale nas budu vozit ako dobytok. Co je to za zeleznicu, ked 7 rokov nekupila cestujucim ziaden novy vozen. Naposledy len tie WLABmee aj to len preto ze ich Rusi neodobrali.