Si: bohuzial, tie naklady sa nedaju oddelit. ZSSK musia platit za trate ZSR a ZSR okrem "dialnic" platia zrejme udrzbu trati zo svojho. Staci si pozriet kolko investicnej dotacie dostava DPMK a kolko ine DP. Kosice maju viac ako ostane DP (mimo BA) dokopy, kym bezna dotacia je proporcna k objemu dopravy.
Kolajova doprava je narocnejsia na investicie, a lacnejsia v prevadzke ale do nakladov to ide vsetko.
Je v zaujme VUC (ak budu mat peniaze) aby udrzali dopravnu obsluznost.
Kolajova doprava je narocnejsia na investicie, a lacnejsia v prevadzke ale do nakladov to ide vsetko.
Je v zaujme VUC (ak budu mat peniaze) aby udrzali dopravnu obsluznost.

N/A
Ale aj tak si myslim, ze by sa trate nemali rusit.A ked uz hej, mali by sa "zakonzervovat" aby boli pouzitelne v buducnosti a obcas ich aj prejst MUVkou, ktora by ic pokosila. Napr. do Samorina sa uz toto leto ani na niektorych miestach nedalo prejst po kolajach.
A najviac ma serie, ked dnes napr. Malcharek hovoril, ze sa to odrazi v kvalite cestovania- klamar- nic sa nezlepsi, stale nas budu vozit ako dobytok. Co je to za zeleznicu, ked 7 rokov nekupila cestujucim ziaden novy vozen. Naposledy len tie WLABmee aj to len preto ze ich Rusi neodobrali.