Reakcia na: ivanbuto #109532:
Keby som tomu neveril, tak to nepíšem. Závisí to od ministerstva výstavby a regionálneho rozvoja, ktorý musí na základe niečoho odklepnúť oprávnenosť čerpať € v rámci operačného programu "Bratislavský samosprávny kraj" pre bod 1.2. regionálna a mestská hromadná doprava. Ak toto na ministerstve schvália, ide sa stavať (lebo všetky ďalšie kroky predstavujú podstatne menšie riziká). Ešte môže nastať konflikt mesto - DPB, alebo vnútri DPB samotného, či rekonštruovať vedenie vo vozovni Hroboňova (ak si to pre projekt obhája), alebo či za tie peniaze postaviť druhú stopu na Patrónke, alebo neviem koľko čo stojí, či nevýjde aj tá Brnianska...
Inak dobré ráno ? ?
ivanbuto
Už len tým, že električková alebo trolejbusová trať je fyzickou súčasťou priestoru a mesta. Električková trať môže byť, podľa spôsobu riešenia, výrazne mestotvorný prvok. Takéto veci ľudia nejakým spôsobom vnímajú a má potenciál ich to pritiahnuť.
Takisto určite nie len pre šotoušov, ale celkove pre isté (nehovorím že veľké) percento cestujúcich podľa mňa trolejbus je zaujímavejší dopravný prostriedok ako autobus. Toto je môj názor/odhad, čísla alebo nejaký článok k tomu nemám.
Ad. článok od Papyra, dajte niekto ešte raz link, resp. pokiaľ sú aj ďalšie štúdie, rád by som videl.