Hroch: Nechcem ti brat iluzie, ale trat BA-Petrzalka - Kitsee - Parndorf je jednokolajna. V Parndorfe sa pripaja k trati Budapest -Gyor - Hegyeshalom - Parndorf - Wien, ktora uz je dvojkolajna. Teleso trate Petrzalka - Parndorf je sice na rakuskom uzemi stavane na dvojkolajnu trat, ale polozena je len jedna kolaj.
A na jednokolajku je tato trat vytazena pomerne slusne.
A na jednokolajku je tato trat vytazena pomerne slusne.
tr3mp
Cakal som nieco pred osmou vecer na zastavke na 95ku s odchodom 19:59. Tesne pred nou prisla na nastupiste este 88 c. 4944 s tym istym odchodom. Ludia nastupili a 88 sa pohla. Dost divoko a rychlo, zrejme sa chcel zaradit do jazdneho pruhu pred autami prichadzajucimi zo Sturovej. Avsak nejako zabudol na to, ze vlecka na Ikaruse 280 dost vybocuje. Na to doplatila jedna dievcina, stojaca na pred zadnou castou (v smere od zaciatku nastupista) prvej zastavkovej sklenenej budky, otocena chrbtom k nastupnej hrane a debatujuc s niekym v pristresku. Ako vodic zoslapol naplno plyn (a taky Ikarus sa dokaze dost rozbehnut) a zatocil, vlecka za zadnym kolesom prechadzala nad chodnikom (mozno aj 20-30 cm) a slecnu doslova v zlomku sekundy zrazila na zem. Vodic samozrejme nic nemohol vidiet, pretoze toto sa odohralo mimo jeho zorneho uhla ale pritom postihnuta slecna stala normalne na zastavke. Hoci teraz, ako su tam nove zastavkove budky je cela ta zastavka nebezpecna - budky su prilis blizko nastupnej hrane.
Rozhodne ale najvacsiu vinu na vzniknutej situacii nesie vodic, ktory by MAL VEDIET, ake vlastnosti ma autobus a zo zastavky vychadzat opatrne a nie ako pri starte F1.
Baba sa nastastie hned postavila a tvarila sa celkom ok. Zrejme sa ale pojde dat zrentgenovat, pretoze to bola dost "supa", ktora moze mat aj nejake nasledky typu otras mozgu a pod.
Takze, davajte si pozor na to, kde na zastavke stojite.
Inak 4944 som dnes videl na 81 a roh za zadnymi dverami bol dost poniceny, ako keby uz niekolko ludi zrazil - zrejme je to taky "Old Shatterbus"