Hroch: Atrat Wien - Hainburg - Wolfstahl je jednokolajan, ale nie je na nase uzemie napojena. Naposledy zaustovala do stanice BA-Petrzalka niekedy kusok po 2.svet.vojne. V sucasnosti cast tejto trate sluzi ako vlecka do Matadoru, je tam este budova stanice Kopcany, kde sa niekedy prepriahalo a kusok od cestneho prechodu do A je zarastene vchodove navestidlo do ZST Petrzalka a to tam 50. rokov nechodia vlaky!!! To zaustrenie do ZST Petrzalka bolo vybudovane prave cez vojnu ked Petrzalka pripadla Nemecku a Nemci nemali zaujem na nejakej trapnej zeleznici (elektricke -ako to vsetci nespravne volaju) do Viedne, kde sa na hranici prpriahalo a rozne presuvali vozne cez hranicu.
J
si: je naozaj nefér hovoriť o podbíjačkách, brúsnych vozoch(máme ju od rakúskych železníc tuším) a iných technologických vozidlách, ktoré sa robia na variabilný rozchod. A aj cena, čo som ja rátal je pri 42m vlaku (eline)vyšia o 2,0milióna na 1000mm, čo je pri cene okolo 100mil. jedno.A rozdiel mohol spôsobiť aj velkosť dodávky. Lebo dobre vieš že ide v prvom rade o veľkosť dodávky. Je rozdiel či zobereme 40 alebo 10 elín.