Hroch: Atrat Wien - Hainburg - Wolfstahl je jednokolajan, ale nie je na nase uzemie napojena. Naposledy zaustovala do stanice BA-Petrzalka niekedy kusok po 2.svet.vojne. V sucasnosti cast tejto trate sluzi ako vlecka do Matadoru, je tam este budova stanice Kopcany, kde sa niekedy prepriahalo a kusok od cestneho prechodu do A je zarastene vchodove navestidlo do ZST Petrzalka a to tam 50. rokov nechodia vlaky!!! To zaustrenie do ZST Petrzalka bolo vybudovane prave cez vojnu ked Petrzalka pripadla Nemecku a Nemci nemali zaujem na nejakej trapnej zeleznici (elektricke -ako to vsetci nespravne volaju) do Viedne, kde sa na hranici prpriahalo a rozne presuvali vozne cez hranicu.
romanca
napriek tomu ma cela diskusia zaujala, naucila ma vsimat si veci, ktore mi doteraz nic nehovorili (ako vyhybky trolejbusov, transparenty, zahadne cisla a podobne).
tiez sa mi velmi paci myslienka rychlej elektricky ktora by sla mozno az k nam do pezinka a rychlejsie by ma doviezla do roboty ako smradlavy gumokol.
chcem vam dat len jednu dobru radu. skoncite na verejnosti diskusiu o sirke rozchodu. myslim, ze za tych par mesiacov, co si tuto diskusiu citam ako absolutny laik som si vypocul mnozstvo argumentov oboch stran. konstatujem, ze jedno aj druhe riesenie ma svoje pre aj proti. vyuzite radsej chvilkove pootvorenie casopriestoru a pokuste sa vase projekty a plany presadit na mestskej urovni. ak sa pri prezentacii napriklad u durkovskeho zacnete hadat o sirke rozchodu, pomysli si o vas ze ste blazni a vykasle sa na vas. jedna strana musi ustupit a snazte sa tahat spolocnym smerom. inak si sami budete moct za to, ze nic nezmenite.