Blbosť, nízka volebná účasť bude akurát hovoriť o tom, že sme boli buď lenivý, alebo bolo pekné počasie a tak sme šli do záhradiek....
Keď už, tak zúčastniť sa volieb a vhodiť do urny prázdnu obálku (resp. napísať na lístok, že si nie je z čoho vybrať - to by potom mohli ako pikošku uviesť aj v správach), aby bolo vidno, že záujem o voľby je, ale výber nie je.
Neskutočné, už minimálne 20 rokov sa v BA zavádza letný premávkový režim, ale zrazu tu niekto potrebuje lacnejšiu električenku? A kde si bol, keď začala premávka linky 128? Vtedy tu nikto nekričal, že DP zaviedol novú linku a že si chce k električenke priplatiť.
Re #107003 lampash: Ale časť EUbákov má internát vo Vlčom hrdle a pre nich je L87 ako stvorená. Tým je úplne jedno, že by popred školu jazdila linka priamo do centra.
Inak, v čom by sa zlepšilo prestupovanie na L87 ak by jazdila cez Šustekovu? Však by prestup by bol možný stále len na tie isté linky.
Re #107004 lampash: Iste, v rámci šetrenia vzkm by bolo takéto predĺženie ideálne, avšak nevyriešilo by to problém prepojenia Petržalky s cintorínom. Keďže z väčšej časti Petržalky by si musel najskôr docestovať na zastávku ŽST Petržalka. L180 ponúka kratšie prepojenie aj so sídliskami Lúky. Avšak pripravuje sa celková prestavba areálu Matadorky na rôzne polyfunkčné centra, čím bude možné viesť L99 cez toto územie (bližšie k cintorínu) a tým pádom L180 zrušiť.
Re #107005 Puki: Trasa L96 cez Apollo by bolo približne rovnako dlhá.
Re #107018 zakaznik: Ty reaguješ v poslednej dobe na všetko nejak po funuse. ? Príde na to tak, ako na ktorej koľvek inej zastávke. Nástupištia budú proste rozlíšené.
tym fenomenom som myslel to, ze niektori bratislavcania sa volbou durkovskeho dostali na uroven babiek-demokratiek ktore volili meciara nie preto, co (ne)dokazal ale preto ze je meciar... podobne to bolo aj s durkovskym... toto mesto si ho bude pamatat a moze byt rad ze tu po sebe nieco "zanechal"
neviem neviem... podla mna "modry" durkovsky je podobny fenomen ako ine fenomeny vo vladnej politike a sice je voleny nie pre zasluhy, ale pre to, ze je modry... Pritom spravanim je daleko daleko za sytocervenou a som presvedceny ze Benova by to zvladla lepsie... uvidime kto bude kandidovat najblizsie, ale Durkovsky je pre mna momentalne najhorsie zlo ake moze byt...
Lenže na druhej strane má aj trochu pravdu. Zastávkový cestovný poriadok je súčasťou návrhu zmluvy, ktorú podľa jedného z výkladov uzatváraš aj kúpou PCL. Lenže keby sa tento názor presadil, znamenalo by to, že okrem výluk by sa akákoľvek zmena CSP nemohla flexibilne zaviesť.
? pripadať ti to tak môže. Čiže sa nemôžem vyjadriť na linku, ktorou necestujem alebo cestujem len príležitostne prípadne len tak idem okuknúť mesto mimo centra? "Super" logika. ? ?
Odkedy si každý somár musí voziť zadok aj na veľmi dobré dostupné miesto MHD aj bez prestupu tak poznáme zápchy. Teším sa už budú bus pruhy všade kde majú byť, tak ti cesta autom potrvá 30min tam kde busom 15, nerátajúc do toho fakt, že kým nájdeš miesto na parkovanie máš 5-10 min v čudu.
Prepáč ale na jednej strane navrhuješ aby L98 a L96 jazdila cez Most Apollo kvôli zápcham na strane druhej v predchádzajúcich príspevkoch ideš tadiaľ posielať L87 a to ešte s obklukou cez Bosakovú a Šustekovu...? Skôr mi to pripadá tak, že sa nato pozeráš z pohľadu tvojho cestovania a nie cestovania ostatných dotknutých cestujúcich.
Po zavedení L184 a L84 sa sťažnosti študentov podľa mňa vytratili. Dokonca mnohé spoje L184 bývajú viac než dosť preplnené. Takisto sa tým vyriešil problém preplnenosti so zástavkou "Ekonomická univerzita" v smere do centra, keďže davy študentov po skončení vyučovania sa rozdelili medzi 2 zástavky. ? A ešte nechápem ako je pre študentov EUBY, teda tých čo nadávali na zmenu L84 nápomocné presmerovanie L87, ked obidva obsluhú iné internáty? ?
Re #107000 Valec: A presmerovanie L96 cez Apollo a Prievozskú by oproti terajšej trase bolo o koľko dlhšie?
Asi nie málo. Nech si teda každý a zvlásť DPB zváži či doplatí na vzkm alebo nechá radšej svoje spoje stáť v kolóne. Beztak už teraz beží MHD skoro v núdzovom režime (oslabenia 55,66,203,206,207, vypožičané busy, ...). EUBákom sa neľúbi, že neni 84, tak v tej zmene čo som navrhol by sa im tam vrátila frekventovanejšia linka ako 87 a k tomu taká čo premáva do centra. Teraz mi povedz či je pre nich dôležitejšia 84 alebo 87, ktorá skoro ani nestojí poriadne v Petržalke? Ak teda aspoň operatívne v prípade zápchy presmeruvávajú spoje 96 a 98 cez Prístavnú tak som nič nepovedal, ak to robia "podľa nálady" tak je to o ničom. Zavedením 87 viac do Petržalky by sa zlepšilo prestupovanie na ňu. Nebolo by potreba linky 184 na druhej strane.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
lampash