Reakcia na: Ondro #107016:
primator by mal byt hlavne dobry manazer, aby vedel zmanazovat cely chod mesta.. teda aby obyvatelia dostali kazdy den zakladne sluzby ktore potrebuju: opravene cesty, slusnu a presnu mhd, ciste ulice, atd.. pri vybavovackach by mali urady byt flexibilne a reagovat na poziadavky ludi.. takisto by napr. dopravne oddelenie magistratu malo byt dostatocne flexibilne (nie ako teraz, ze sa 3 dni pred uzavierkou trate na Zahradnickej nevedelo, ako a kde budu prejazdne ulice, a nemohol ani DPB vytvorit nahradne trasy a informovat ludi)..
takisto by mal mat primator urcitu viziu o meste, a mal by zastupovat nazory obcanov (napr. pri novych stavbach, ak je v okoli peticia a ludia nechcu v susedstve novu stavbu, primator by sa mal jednoznacne postavit na ich stranu)..
atd atd...
Puki
Po zavedení L184 a L84 sa sťažnosti študentov podľa mňa vytratili. Dokonca mnohé spoje L184 bývajú viac než dosť preplnené. Takisto sa tým vyriešil problém preplnenosti so zástavkou "Ekonomická univerzita" v smere do centra, keďže davy študentov po skončení vyučovania sa rozdelili medzi 2 zástavky. ? A ešte nechápem ako je pre študentov EUBY, teda tých čo nadávali na zmenu L84 nápomocné presmerovanie L87, ked obidva obsluhú iné internáty? ?
Re #107000 Valec: A presmerovanie L96 cez Apollo a Prievozskú by oproti terajšej trase bolo o koľko dlhšie?