Reakcia na: Mikimaus #107001:
Neskutočné, už minimálne 20 rokov sa v BA zavádza letný premávkový režim, ale zrazu tu niekto potrebuje lacnejšiu električenku? A kde si bol, keď začala premávka linky 128? Vtedy tu nikto nekričal, že DP zaviedol novú linku a že si chce k električenke priplatiť.Re #107003 lampash: Ale časť EUbákov má internát vo Vlčom hrdle a pre nich je L87 ako stvorená. Tým je úplne jedno, že by popred školu jazdila linka priamo do centra.
Inak, v čom by sa zlepšilo prestupovanie na L87 ak by jazdila cez Šustekovu? Však by prestup by bol možný stále len na tie isté linky.
Re #107004 lampash: Iste, v rámci šetrenia vzkm by bolo takéto predĺženie ideálne, avšak nevyriešilo by to problém prepojenia Petržalky s cintorínom. Keďže z väčšej časti Petržalky by si musel najskôr docestovať na zastávku ŽST Petržalka. L180 ponúka kratšie prepojenie aj so sídliskami Lúky. Avšak pripravuje sa celková prestavba areálu Matadorky na rôzne polyfunkčné centra, čím bude možné viesť L99 cez toto územie (bližšie k cintorínu) a tým pádom L180 zrušiť.
Re #107005 Puki: Trasa L96 cez Apollo by bolo približne rovnako dlhá.
Re #107018 zakaznik: Ty reaguješ v poslednej dobe na všetko nejak po funuse. ? Príde na to tak, ako na ktorej koľvek inej zastávke. Nástupištia budú proste rozlíšené.
AAA
Dá sa to povedať aj inak: Mesto si objedná cca 40 mil. vozokm/ rok a ty si kupuješ ročnou električenkou právo prejazdiť si koľko uznáš za vhodné z týchto cca 40 mil. vozokm.