Reakcia na: Ike #106103:
Napríklad náklady na pochôdzkára či mazanie vekslí. Náklady sa dajú minimalizovať tým, že do trate neinvestuješ (žiadne opravy nad rámec povedzme doplnenia chýbajúceho šróbu, či výmeny pár najzhnitejších pražcov), ale nejaké budú na každej trati.
ja nehovorim o ruseni prevadzky ale o fyzickej likvidacii trate
bwd
Naozaj 'záhradnícke myslenie'. "Ochota ľudí dochádzať pešo k stanici" - demagógia par excellence. Obyvatelia NIE SÚ OCHOTNÍ, lebo sú DONÚTENÍ - iné im nezostáva!
Teraz sú zastávky U2 napríklad na Ausstellungsstrasse vzdialené od seba asi 1,1 kilometra:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1664465
Predtým bol tento úsek rozdelený na tri časti, približne:
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1976179 - 366 metrov,
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1976194 - 304 metrov,
http://www.gmap-pedometer.com/?r=1976197 - 400 metrov.
To ešte nehovorím o desiatkach až stovkách metrov v tom kanáli, kým sa človek vymotá, ako taký potkan von: schody, výťahy - Scheisse!!!