Reakcia na: 810zssk #103744:
Ale toto je trochu iná situácia, semafor pri Cintoríne Ružinov je dynamicky a samostatne riadený, zatiaľ čo výjazd z Miletičky na Trnavskú funguje v pravidelnom cykle 100s. Riešiť by sa to dalo nejakou úpravou pruhov, napr. vyhradením budúceho pravého pruhu pre MHD až tesne pred križovatku, kde by vyhradenie zmizlo, a IGK odbočujúce z Miletičovej na Trnavskú by sa mohli zaradiť do pravého pruhu. Konkrétne tuto by takéto riešenie bolo podľa mňa vhodné, na rozdiel napr. od Prievozskej, kde takéto "zlepšenie" navrhovala istá dopravná štúdia.
Beus
Ad Re #103744 810zssk: A trolejbusy tam preferenciu nepotrebujú takisto, keďže tam rovnako stačí synchronizovaný signál, aby prechádzali plynule
Ad Re #103746 fanatikmhd: Má celkom zábavne vyriešený interiér v zadnej časti, keďže kvôli zástavbe CNG motora a príslušenstva musel byť zväčšený a tvarovo upravený motorový "komín", a priľahlé podpodlažie