"Ked je prispevok zmazany tak sa k nemu nedostanes nijakym sposobom. Takze zmazany nie je."
Keď som písal príspevok, dal som si ho vyhľadať podľa jeho čísla. Pretože som ho takto nenašiel, predpokladal som, že je zmazaný a uviedol som to v príspevku. Až po uverejnení príspevku som zistil, že kliknutím sa na ten príspevok dostanem. Nechápem, čo stále riešiš. V systéme príspevkov je niekde bota a to je všetko.
nj, ibaze pocas stavby podzemia ako budu jazdit?
jedine co ma napada je to, ze budu vyuzivat florianske nam ako triangel.... a nejaka nahradna doprava klbakom na hlavnu z florianskeho....
obratisko elektriciek sa presunie do podzemia. Tot vse. Elektricky budu dalej na hlavnu stanicu jazdit, len nebudu stat na krizovatke na Predstanicnom ?
Je to môj názor na danú vec. Ty si mysli, čo chceš. Ale nebudem Ti nadávať, toto fórum čítajú aj normálni ľudia, ktorí nemajú záujem čítať nadávky á la IV. cenová.
Menová reforma bola jasným dôkazom krachu 1. päťročnice. V ďalšom vývoji národného hospodárstva museli nasledovať dva prechodné roky 1954 – 1955, aby sa odstránili najkrikľavejšie disproporcie a mohol nasledovať 2.päťročný plán. Napriek viacerým problémom jeho plnenie bolo pomerne úspešné, ale 3. päťročnica sa zrútila ešte v jej počiatkoch a na začiatku 60. rokov nasledovala ekonomická kríza. Ani v ďalšom období plánovaná ekonomika nepresvedčila o svojich kvalitách a prednostiach. Metodika plánovania v Československu v 70. a 80. rokoch dospela do takých absurdností, že podnikové plány sa zostavovali až v novembri toho roku, pre ktorý mali platiť, a neraz dokonca až v prvých mesiacoch nasledujúceho roka.
Ak máš na mysli tebou spomínané adorovanie komunizmu, tak si na veľkom omyle. Rovnako ako Ike, tak aj ja sme sa bavili LEN o dopravných stavbách. Odkiaľ si nabral, že sme si pochvaľovali všeobecný princíp socializmu, si naozaj neviem vysvetliť ?
Ja neviem, ale ja si myslim, ze je normalne rekonstruovat byt po 25 rokoch uzivania. Systemove chyby a hlavne kvalita umiestnovania panelov, to uz je ina vec.
Re #103547 Papyr: Len co som narychlo vygooglil.
KRACH TRETEJ PÄŤROČNICE (1961 – 1965)
Jednou z príčin jej krachu boli nereálne úlohy. V apríli 1962, kvôli zlým výsledkom bola päťročnica zrušená a od tej doby nahradená jednoročnými plánmi. Tie sa sústredili na tie odvetvia, ktoré si vyžadovali urgentné riešenie. Celkový úpadok hospodárstva sa podarilo zastaviť až v 1964. V tomto roku vznikol projekt hospodárskej reformy[15].
[15]Ruší sa zbor povereníkov a obmedzujú sa právomoci SNR.
ee, ma byt odstavena bo sa ma aj robit obratisko.. sa presunie... cize sup-sup s fotakom este nafotit stanicu a obratiska tak, ako su bo o 3 roky zostane len budova stanice na svojom mieste....Setko ostatne sa rapidne zmeni... http://www.youtube.com/watch?v=j2hUyEJO7qY
no tak to hey, ale zas ked prihadzaju medzinarodne vlaky[hungaria, vindobona, jaroslav hasek, Slovenska strela a pod] tak ludia idu na 85% na tram, zvysok do busu......teraz pojde setko do busov.... a ked DP uz ma akutny nedostatok klbakov a vodicov tak napr. na 93 na keru ide 10% ludi z tych 15% nasadzuju teraz solo tak ked tam pojde setko bo tram nebudu tak z karosy bude Sm alebo 706RTO ..... ?
Nechci vediet... tiez nevidim pricinu preco sa prestavba stanice automaticky spaja so stavbou 40 poschodoveho bussines centra... opodial ma byt dalsie vyse 30 poschodove... ja neviem, mesto nema oci? a elektricka? prosim Ta to je to najnepodstatnejsie na celej stavbe
Ozaj, ludia, co to chcu nasi ``milovani`` architekti v bratislave urobit s hlavnou stanicou???? jak budu jazdit tram? zeby pouzivali florianske ako triangel??? Alebo ako to s nimi bude vyriesene???
ale vidis ako sa riesi MHD... aby sa rozsirila cesta pre buspruh, tak to by nas porazilo asi...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Solider