Počúvaj, synček, v ktorej končine sa používa výraz "elka"? V tých tvojich Lazoch pod Makytou, z ktorých si sa predvlani prisťahoval a teraz tu robíš blaváka?
Áno, dá sa súhlasiť, napr. šesťprúdová Prievozská je fa riešenie, ktoré dnes prináša osoh. Avšak pri tomto budovateľskom nadšení by si si mohol uvedomiť, že dopravné stavby sú situované v konkrétnom priestore a urbánnej štruktúre mesta, t.j. nie všade sa 6-prúdové cesty robiť dajú. Okrem toho, tam, kde sa navrhujú v súčasnosti rozširovania ciest, sa nenavrhujú s tým, že sa vybuduje BUS pruh, ale rozšírenie primárne pre IAD. (Príklad: navrhované rozširovanie Karadžičovej v jednej štúdii.)
Ja čísla nepoznám. Ja hovorím o tom, že je treba rozširovať dvojprúdové komunikácie bez ohľadu na to, či to je treba, alebo nie. Určite niekedy nám budú ďakovať, že sa to už urobilo.
To je úplne v poriadku, že sa jeden pruh za obočením vytráca. Aké sú reálne dopravné problémy na Harmincovej, v porovnaní s inými problematickými miestami v BA? Sú minimálne.
Ad. Gagarinova, zase trepeš, územná rezerva pre BUS pruh zostala zachovaná aj po vybudovaní LIDLu.
Cca. koľko peňazí by stálo vybudovanie Severnej tangenty? Fajn, odbremenila by sa sčasti Šancová. Ale celkový výsledok by bol z dlhodobého hľadiska len jeden - a to viac automobilovej dopravy. Časť áut by sa vyhla Šancovej, ale záťaž by sa zase presunula inde.
Ad. električky. Nie, nie je to občas a trepeš.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr