Reakcia na: Beus #102657:
Na jednej strane sa tu argumentuje spravodlivou tarifou ratanou cez vzdialenosti: "Zoberme si tvoj nepriamy navrh - chces mat iba casovy listok - napr. 60 minut - a ides cestovat. Za 60 minut sa dostanes napr. z Race do Dubravky a zaplatis 20 Sk. Za 60 minut sa dostanes aj z Hlavnej stanice do Zavodu. Tiez za 20 Sk. Zda sa ti to primerane za 50 km?" na druhej strane obyvatel Cunova prejazdi viac v buse ako Petrzalcan pri este do centra, rovnako ako Dubravcan v elektricke prejazdi viac ako Karlovestan pri ceste do centra.Je logicke ze bus prepravujuci Cunovcana zozere na neho viac nafty ako ked prepravuje mna. Takze nie, ze doteraz druhe pasmo dotovalo 1. Po zmene to bude naopak. Som si isty, ze to sposobi opat vacsi prilev aut do ulic. Kedze cele BID sa tyka hlavne regionu. Obyvatelom pri pohybe po meste takmer nic neprinasa. Akurat budu platit viac.
Skor mi to pripada ako setrenie papalasov na elektricenkach svojich deti, byvajucich v lukrativnych lokalitach ako Zahorska Bystrica, Cunovo, Rusovce, Jarovce a ostatne v druhom pasme.
Region = vsetko okrem zon 100+101. Takze Stupavcan to nemoze rovnako ako DNVstan 
A k argumentu o nepodpore PCL uz asi fakt nemam co dodat, kedze ak by si si to pozorne precital, videl by si tam, ze v sucasnosti sa PCL oplati pri 20-21 obojsmernych jazdach mesacne, po novom uz pri 17. To je zhorsenie? Nechcem byt zly, ale tvojimi vypoctami zavadzas, pretoze nemozes hadzat do jedneho vreca X cestujucich, ktorym sa o korunu zvysi cestovne, Y cestujucich, ktorym sa zvysi o 2 koruny a Z cestujucich, ktorym sa cestovne znizi o 2 koruny. Ja uz fakt neviem, co sa dnes na skolach za matiku uci... 
, pri vzdialenosti 41 km sa cena vyrovnáva a od 51 km začína byť autobus lacenjší (na vziadlenosti 71-80 a 91-100 km až o 11
Ike
k tomu bodu 3.
tou 1.kou si mi to objasnil... ale keby sme mali byt objektivny, tak tie prevazdkove naklady sa odvijaju hlavne od kilometraze