Velmi by ma zaujimalo vyjadrenie kompetentnych k poziaru tej 4816... ked horel solaris, robilo sa kriku, medializovali ako nefungovali ventily atd. Konecnu pricinu poziaru 1216 nakoniec nemedializovali... ticho ako po burke.
Potom sa pan veduci predstavenstva blyskol tym, ze vsetky busy budu mat samohasiace zariadenia... 4816 ho udajne mala... a je ticho... nikto nekrici, ako to ze nefungovalo, nikto nemedializuje presetrovanie...
vie sa vobec preco zahorela 1222 ?
Potom sa pan veduci predstavenstva blyskol tym, ze vsetky busy budu mat samohasiace zariadenia... 4816 ho udajne mala... a je ticho... nikto nekrici, ako to ze nefungovalo, nikto nemedializuje presetrovanie...
vie sa vobec preco zahorela 1222 ?
Asi preto že píšeš jak zakomplexovaný básnik, pointu na konci vety
Peon
Prečo tam vodiči umožnia nástup a výstup iba druhými dverami vozidla? Prečo nie prvými? Električiek sa to obmedzenie dopravy ako dotkne?
Ad Oprava koľajovej trate na križovatke Saratovská / Drobného
To kvôli jednej koľajnici na celý víkend obetujú zastávku "Pekníkova" pre linky č. 26 a 83
Veď keď sa tá koľajnica v lete 2007 vydula, tak chodili tak! Takto ľudí len zbytočne popletie, že na "Pri kríži, Homolovej, Štepnej a Žatevnej" budú zastávky pre L83 obsluhované v opačnom smere a na "Pekníkovu" im nepríde nič! Som zvedavý, ako sa 83-ky pomestia na obratisko Žatevná v čase, keď tam aj 26-ka bude čakať na svoj odchod..
Myslím, že toto sa nedá príliš porovnávať s Dúbravskými hodami, lebo tam sú ľudia každoročne na takú zmenu zvyknutí. Naviac, tam keďže býva uzavretá časť cesty, iná možnosť ako ako neobslúžiť zastávku "Peknikova" neexistuje.