Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #101911:
Solarisy by mohli robiť garantované nízkopodlažné spoje ale nie na linkách 21,31,34,39,50,61,63,68,83,84,93,94,95,98 v pracovné dni aspoň určite nie! Najmä vďaka ich kapacite s ktorou by nepostačovali určite ako to tvrdohlavo tvrdili v DPB že ide o plnohodnotnú náhradu vyradených Ikarusov 280 alebo prípad SOR 9.5BN vs. 12metrové Karosy. Mi ich príde ľúto keď sa im hovorí Vrakosy,veď tu slúžia už ako dlho a aspoň niesú tak narvané ako SORky... z dobroty na žobrotu ?
Reakcia na: enumaelish #101907:
V Bratislave nic garantovat nemozes, lebo nevies kedy Branko vymysli nejaku hovadinu./
Ozaj, co sa dosralo na tej 435 ev.c. 4816 na l184 v meste?? preco zblkol motor?? zase opravy ala DPB/3700/???
Reakcia na: Kami #101904:
zabudol si na skody 25 tr ?
Reakcia na: Ámos #101886:
ešte by som sa ťa chcel spýtať či v prípade obnovy trolejbusovej groupy by sa dalo počítať aj s Trollinom od Solarisu?! Sú s nimi dobré skúsenosti?
Reakcia na: Kami #101904:
ako tu už dakto spomenul, že je to maximálna somarina keď DPB sa zaujíma o to aby mal vozy na prímestské linky... okrem toho už tie modifikácie dĺžok busov 9,5m, 10,5m, 12m, 15m a 18m sú maximálne na hovno. Nepoviem keby sa tie dĺžky využívali rozumne podľa využívateľnosti liniek ale nakúpia sa 9,5m dlhé SOR a vyradia sa 12metrové Karosy, nakúpi sa 15metrový Solaris a vyradia 18metrový Ikarus a tvária sa akoby nič... 15metrové vozdilá sú už bežnejšie ale ako tak pozerám Bratislave nepriniesli žiadne pozitívum, lebo Solarisy nerobia žiadne garantované nízkopodlažné spoje, čo je veľká škoda. V normálnych mestách na takéto veci dbajú a nízkopodlažné vozidlá v CP označia.
Reakcia na: Kami #101904:
A nebolo by z hladiska unifikacie vozoveho parku lepsie keby to bol jeden jediny tender?
Reakcia na: Ámos #101886:
ako to presne bolo si tými 21Tr-kami? Prečo tá dodávka padla a vážne ich malo byť až 93? veď to je vlastne taký istý počet ako máme naše 14Tr,že? čo je to tá rámcová zmluva teda presne? mohol by si mi to vysvetliť prosím ťa? ďakujem ?
Reakcia na: enumaelish #101881:
pokojne. Tendre schvalne nie su na jednej kope. Najprv sli tie sola, lebo boli najjednoduhsie. Nasleduju tie primestske s autoskolou a nakoniec pojdu vytuzene klbaky, lebo tam ide o vela.
Reakcia na: JamaVOku #101900:
Nerozumiem tvojej otazke.
Reakcia na: Ike #101894:
Ja som toho nazoru ze pokial z tej primestskej pojdu prijmy ktore sa pouziju v mestskej, neni problem AVSAK nesmie to byt na ukor mestskej dopravy!
Reakcia na: JamaVOku #101900:
Hocijaké Karosy!
Reakcia na: MEG0 #101899:
klbove?
Samozrejme som mal na mysli Karosy
Reakcia na: ivanbuto #101893:
To by bolo načo dobré? ?
Reakcia na: ivanbuto #101893:
to by bolo trosku prudke stupanie/klesanie, nie?
Reakcia na: ivanbuto #101893:
Stav sa, žeby nevyšla 🙂
Reakcia na: Ámos #101887:
ale naco sa DPB hrnie do regionu??? trocha dost ma to zacina stvat ze si platim elektricenku a z tych peniazov sa zvysoka kasle na oblast BA v ktorej cestujem... namiesto toho si tu vymyslame mimoBA linky a pod serepeticky...
Zachvilku zacne DPB prevadzkovat medzistatne linky nie?
Region je dostatocne obsluzeny SL,SADDS,SADNZ,SADTT,SADTN,SKAND a pod... navyse po zavedeni bid bude z hladiska cestujuceho jedno aka spolocnost mu pride... no pre dpb to bude zbytocny vydavok...
ak SADTN posle nejake klbaky na 21 tak potom prosim... ale nie na ukor bratislavcanov...
Reakcia na: Ámos #101867:
Aha, no ja som myslel, že električka podjazdom, ale vyšla by na povrch na zastávku v súčasnej polohe.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.