ako tu už dakto spomenul, že je to maximálna somarina keď DPB sa zaujíma o to aby mal vozy na prímestské linky... okrem toho už tie modifikácie dĺžok busov 9,5m, 10,5m, 12m, 15m a 18m sú maximálne na hovno. Nepoviem keby sa tie dĺžky využívali rozumne podľa využívateľnosti liniek ale nakúpia sa 9,5m dlhé SOR a vyradia sa 12metrové Karosy, nakúpi sa 15metrový Solaris a vyradia 18metrový Ikarus a tvária sa akoby nič... 15metrové vozdilá sú už bežnejšie ale ako tak pozerám Bratislave nepriniesli žiadne pozitívum, lebo Solarisy nerobia žiadne garantované nízkopodlažné spoje, čo je veľká škoda. V normálnych mestách na takéto veci dbajú a nízkopodlažné vozidlá v CP označia.
ako to presne bolo si tými 21Tr-kami? Prečo tá dodávka padla a vážne ich malo byť až 93? veď to je vlastne taký istý počet ako máme naše 14Tr,že? čo je to tá rámcová zmluva teda presne? mohol by si mi to vysvetliť prosím ťa? ďakujem ?
pokojne. Tendre schvalne nie su na jednej kope. Najprv sli tie sola, lebo boli najjednoduhsie. Nasleduju tie primestske s autoskolou a nakoniec pojdu vytuzene klbaky, lebo tam ide o vela.
ale naco sa DPB hrnie do regionu??? trocha dost ma to zacina stvat ze si platim elektricenku a z tych peniazov sa zvysoka kasle na oblast BA v ktorej cestujem... namiesto toho si tu vymyslame mimoBA linky a pod serepeticky...
Zachvilku zacne DPB prevadzkovat medzistatne linky nie?
Region je dostatocne obsluzeny SL,SADDS,SADNZ,SADTT,SADTN,SKAND a pod... navyse po zavedeni bid bude z hladiska cestujuceho jedno aka spolocnost mu pride... no pre dpb to bude zbytocny vydavok...
ak SADTN posle nejake klbaky na 21 tak potom prosim... ale nie na ukor bratislavcanov...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
JamaVOku