Reakcia na: Marcelllooo #100150:
V princípe som pochopil čo svojím riešením preferuješ,chápem aj finančnú situáciu a všetko okolo toho.Rád by som sa vyjadril k spoločnej premávke E na vlakovej trati.Tam nieje ani taký veľký problém v profile a type koľajnice,skôr sa jedná o napájacie napätie.E ho má 600V jednosmerných,ale železničná trakcia (a teraz sa vopred ospravedlňujem,lebo možno tresnem) 3kV.Skôr tam vidím väčší problém.Pravdepodobe máš informácie o ktorých netuším,ale myslím,že urobiť jednu radiálu v Petržalke a riešiť diverzifikáciu dopravy trolejbusmi a poprípade autobusmi sa mi nevidí ako optimálne riešenie.Veľakrát bol Bratislave vytýkaný systém električkových radiál.Ani nie tak kvoli radiále,ako skôr tomu,že niesú medzi sebou pospájané a neexistuje vetvenie.To by vo veľa prípadoch zabezpečilo zbytočné cestovanie.Preto som tiež skôr zástanca takéhoto vetveného systému v Petržalke.Totiž aby si ma porozumel,z tohto pohľadu sa mi totiž zdá,že ide iba o to nahradiť v podstate linku 95 ľahkým vlakom.Aj keď je mi jasné,že kapacitne by 95 nemala v budúcnosti šancu.
Pri riešení ľahkého vlaku na Nivy a následnom diverzifikovaní v priestore Šafárikovho nám. a ďalej v oblasti Starého mesta si v tejto úlohe neviem predstaviť trolejbusy.Je tam proste na to málo miesta a v tomto smere sa mi javí dnešná električka ako nie síce ani zďaleka optimálny,ale napriek tomu v podstate dobrý systém.
A nakoniec NS sa nebude týkať ani zďaleka Petržalky,hoci jej možno v najväčšej miere.Keďže máš prístup k informáciám,neskúsil by si vyhodiť nejaké globálnejšie riešenie pre celé mesto?
frenky
A garantujem vam, ze majorita z vas dospeje k nazoru, ze je lepsie a zdraviu menej skodlive ignorovat jeho "radoby" odborne nazory. ?