Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: PVo #181324:
Trať nebola zrušená protiprávne. Aj po administratívne zrušenej trati môže pri splnení určitých podmienok ísť vlak.
Reakcia na: Valec #181322:
- Tak sa tá trať nemala administratívne zrušiť. Stačilo prejaviť záujem, však?
- Vlakom na hl. st. by to mohlo trvať pod 25 minút, pokiaľ by vlak medzi Thebensee a Preßburg Hbf. išiel bez zastavenia, pričom by dochádzalo aj k nižším nárokom na kapacitu dráhy.
- TrAť 110 rozhodne NIE JE maximálne vyťažená, až budeš nabudúce v Prahe, tak ti požičiam KCP a pozrieš si napr. trať 171, čo je taktiež len čiastočne peronizovaná dvojkoľajka, navyše len s baboblokom. Okrem toho je v súčasnosti riešené strojkoľajňovanie trate 110.
- Most ponad diaľnicu si treba pozrieť a nešíriť JPP.
- Prečo by mal BSK platiť 3-5x viac za dopravu rovnakéh množstva ľudí, keď potenciál Stupavy je podstatne väčší ako na nejaký sólo šukafón?
Reakcia na: Valec #181319:
A nevieš náhodou, prečo sa obnovovali napr. električky niekde v Bordeaux, keď tam 50 rokov "nikomu nechýbali"?
Reakcia na: Valec #181317:
Čo hovoríš? Tuším by si mal zmeniť zamestnávateľa, má to na teba škodlůivý vplyv ? .
Reakcia na: kamikadze #181312:
O čo ti ide? Čo ťa nepustili do areálu šotiť autobusy?
Reakcia na: Ámos #181326:
Obávam sa, že si úplne, ale úplne mimo. Funrádio počúvajú tí, ktorí ho počúvali, keď začínalo vysielať a to teda rozhodne JE najbonitnejšia skupina. Naproti tomu nejaký SRo1 ppočúvajú akurát tak nebonitní dôchodcovia, zvyknutí na rozhlas po drôte.
Amos: Aby sme sa trochu vratili k teme tak este jedna zasadna poznamka: Hovorime o reklame pre DPB. Cize pre neho nie je dolezita ta ekonomicky najsilnejsia cielovka.
Reakcia na: Ámos #181333:
40-49 aj 50-59 je celoslovensky prvy z komercnych Expres. Cisla samostatne pre Bratislavu momentalne nemam, ale Viva pokial viem prva nie je ani tam.

Kazdopadne, dnes uz vyrazne stupa atraktivita cieloviek 20-29 a dokonca aj 14-19... tam je napr. vela hipsterov a vela ludi co sa nechaju ovplyvnit reklamou, pripadne si buduju silny vztah k znackam...
Reakcia na: MatejBA #181329:
Aby si to pochopil dam ti to do tunajsieho zargonu.
To co vidis na ulici a kolko ludi u Vas v praci pocuva radio je premna taka dolezita info ako pre budovanie nosneho systemu kolko ludi nastupuje na Budatinskej medzi 10.00 a 10.15
Reakcia na: 810zssk #181328:
Vazne? ja si pamatam, ze v cielovej skupine s ludmi sa najvacsim mnozstvom volnych financii bolo najpocuvanejsie radio Viva... (myslim, ze to je skupina 40-59)
To to je premna nova info.
Reakcia na: Valec #181327:
Ak sa to už raz zlikvidovalo, železnicu tam už nikdy opäť nepostavia. Maximálne by niekto dostal pokutu a tým by sa to uzavrelo. Každopádne tá fyzická likvidácia tej trate tiež stále nemalé finančné prostriedky a napr. jej využitie povedzme pre turistické dreziny by vyšlo niekoľkonásobne lacnejšie.
Reakcia na: roman2 #181299:
Niečo, čo jazdí podľa plota a nie v pravidelnom intervale by ma ako obyvateľa mesta (aj keď dedinskej časti) tiež nezaujímalo. Mmch., moji príbuzní bývajú na Prídavkovej, už na konečný 37 to majú pekný kúsok a rozhodne nebudú, aj keď elektrišenky s BID majú, chodiť tých "pár stovák metrov" na Bratislavskú.
Reakcia na: Ámos #181325:
Neboj, ja o tom bartrovani medii tiez co-to viem a prave preto si myslim, ze to s tym bartrom kde protihodnota ma byt CVR nebude az take jednoduche.
Reakcia na: Ámos #181326:
Trepes - vacsina deti pocuva tie stuple na usiach so stiahnutymi (vynimocne kupenymi) mp3kami 🙂 V praci napriklad vacsina pocuva funradio, iba veduci fici na SRO1
Reakcia na: Ámos #181326:
Hmmm, takze cielovky 20-29, 30-39, 40-49 su deti a nie bonitna skupina? No to je pri najmensiom zaujimave ? Lebo pre vsetky z tychto cieloviek plati ze najpocuvanejsi je Expres.
Reakcia na: PVo #181324:
Ak máš pocit že bolo niečo porušené, zažaluj ich. Možno sa ti podarí vysúdiť obnovenie do pôvodného stavu. ?
Reakcia na: 810zssk #181306:
skutocne? napocuvanejsie radio v najbonitnejsej skupine?
Naco ti je pocuvanosti Funka ci Expresu, ked ich pocuvaju deti co maju vlastnych zdrojov tolko kolko im mamicka da rano na desiatu.
Reakcia na: 810zssk #181309:
Z vlastnej skusenosti viem, ze bartrovat s radiami a televiziami je velmi jednoduche a radi sa do toho pustaju.
Reakcia na: Valec #181322:
Myslím, že keby sa chcelo, tak by sa dala obnoviť aj bez tých všelijakých prieťahov so súčasnými normami. Ale keď sa nechce, tak to je horšie ako keď sa nemôže. V tomto štáte sa robia aj ďaleko nepochopiteľnejšie čachre-machre. Rovnako ja môžem potom argumentovať tým, že táto trať bola protiprávne fyzicky zlikvidovaná. Ako sa na tú trať dostal ten likvidačný vlak (patriaci nie ŽSR, ale súkromnej spoločnosti) aj s vagónmi? Ako to, že ho pustili na administratívne zrušenú trať?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.