Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: gejza #184961:
Môžem mi povedať jeden dôvod čo by robili "potrebný" Mestskí policajti na Hlavnej Stanici ? ?
Podľa mňa sú lokality kde sú oveľa viac potrebný ako napr. podhradie, Slavín a podobne.
Reakcia na: david1 #184960:
To nie su ani v Londyne a predstav si ze sme tam s busom niekolkokrat auta dost vyrazne prekonali 🙂
Reakcia na: Emil #184956:
predpokladám, že mestskí policajti ho odtiahli ...
Reakcia na: 810zssk #184959:
a ani nebude. Auta akosi niesu povinne zastavovat na zastavkach.
Reakcia na: david1 #184958:
Ale ved dnes rychlejsi presun MHD samozrejme nie je, kedze nie su BUS pruhy!
Reakcia na: 810zssk #184941:
No lebo to jednoducho na MHD nieje. Teba nema vyznam vobec presvedcovat ,kedze auto k praci urcite nepouzivas.
Daj mi tip na rychlejsi presun v MHD v trase Petrzalka - Avion, Petrzalka-Lamac,Raca -Petrzalka pocas dna mimo spiciek.
Pokial tu bude niekedy kolajovy system tak sa da nad tym uvazovat. Samozrejme iba vtedy ,ked vyvazas iba seba bez nakladu.
Som za BUS pruhy no s patricnou stavebnou upravou cize zachovanim pruhov pre IAD na nosnych vnutornych okruhoch,ktorym Sancova ul. urcite je.
Iba premalovanim pruhov na BUS pruhy sa nic zazracne same nevyriesi a nikde vo svete to takto ani neriesia.Praha ma vnutornu magistralu na troch prudoch,Vieden ma tiez v centre dva pruhy+bus pruhy,Pariz,Berlin podobne.
Mam otazku: Kde si mozem uplatnit odskodnenie za porusenie tohto bodu zakona o doprave na drahach? ?

§ 16
Práva a povinnosti dopravcu a cestujúcich
(1) Dopravca je povinný
(...)
d) ZVYŠOVAŤ KOMFORT CESTOVANIA a poskytovať doplnkové služby pre cestujúcich v dráhových vozidlách, na staniciach a na zastávkach

? ? ?

Reakcia na: Solider #184954:
To neviem... možno preukazom ZŤP .. mnohí takí ho majú..
Reakcia na: Mike #184953:
A aspoň sa mu preukázal platným CL?
Reakcia na: Solider #184951:
To bol práve tento prípad. Vodič bezďáka nepustil. Bezďák sa domáhal vstupu a videl to dispečer a ten prikázal vodičovi zobrať bezďáka a odviezť ho.
Reakcia na: Solider #184951:
No, este na N21 a N70 si to na stanici viem predstavit ak by bolo vozidlo pristavene vcas a nastup zahajeny aspon 3-4 minutky vopred.
Reakcia na: 810zssk #184950:
Bolo to myslené najmä na nočné okružné linky, kam sa socky chodia celú noc vyvážať. Niektorí vodiči si poriadok vedia urobiť. Postaví sa pred dvere a tú socku jednoducho nepustí. Nemusí počas nástupu cestujúcich sedieť za volantom.
Reakcia na: Solider #184949:
Ako? Ako zabranis socke nastupit bez toho aby si zabranil aj normalnym cestujucim?

Nehovoriac o tom ze nastup prednymi dverami na takej 95, to by bolo fakt super 🙂
Reakcia na: Mike #184926:
To sa dá efektne vyriešiť nástupom len cez predné dvere.
Reakcia na: Mike #184947:
Presne je (z definicie toho slova) len a jedine 0. Vsetko ostatne NIE JE jazda vcas, aj ked pre statisticke ucely a pre ucely kriterii kvality stanovenych v zmluve sa to za jazdu vcas povazuje. To mas ako pri lietadlach - tiez sa meskanie do 15 minut povazuje pre ucely statistik za prilet vcas, ale ked ti kvoli tomu odleti pripoj a budes cakat tri hodiny na dalsi let tak sa na tieto definicie vybodnes 🙂

Kazdopadne, meskanie 1-2 minuty je nieco co sa odvratit neda a imho je v pohode, vyssie uz moze byt problem z pohladu planovania prestupov. Jazda vopred by mala byt nepripustna, prave kvoli pripojom.
Reakcia na: Ámos #184944:
Kde Ti išla električka úplne mimo grafikon, keď nebola žiadna výluka? Ja čo cestujem električkou v priemere 2.5 krát denne zažívam situáciu kedy ide električka mimo cp (teda mimo toleranciu +1 -3, lebo to sa pokiaľ viem považuje za jazdu presne) tak raz za 3 mesiace.

A autobusy: tých liniek kde ide na 4-5 zastávke od konečnej bus večer resp cez víkend s meškaním 5 minút je do 5. Ostatné je otázka jednotlivých vodičov (povedzme jeden z 24 ktorí sa tam striedajú sa extrémne šuchce), alebo jednotlivých vozov (jeden z 23 vozov nevie preradiť na 3. prevodový stupeň a chodí iba 1-2 a tak to funguje už mesiace.
Reakcia na: Ámos #184944:
Jasne, ze MHD je o rychlosti. Je to hlavny faktor ktorym moze konkurovat. Jasne, su aj nejake dalsie veci, ale ovela menej podstatne. Ano, dnes je pomalsia ako auto a prave to je chyba na ktoru poukazujem.

S dochvilnostou, najma u elektriciek mam osobne dobru skusenost, nepamatam si kedy som mal naposledy zasadny problem s nedodrzanim CP na elektrickach. Pri busoch by som si aj spomenul, ale je to v norme, nic tragicke, skor vynimka
Reakcia na: Ike #184942:
Ale zas tí maliari alebo montovači nábytku ani tak necestujú autom preto, že by sa potrebovali počas pracovnej doby dopravovať hore-dole (vymaľovanie jednej izby, ani zmontovanie nábytku nie je práca na jednu osobohodinu), ale preto, že so sebou vozia náklad a potrebné náradie.
Reakcia na: 810zssk #184943:
MHD nie je o rychlosti. Dnes je porovnanie cesta MHD a autom na stredne vzdialenosti 25min bus 15min auto. To predsa nikto neriesi.
To co zabija hromadnu dopravu v tomto meste je jej absolutna nespolahlivost. Ked ti nedelu poobede pride park zastavok od konecnej bus s 5min meskanim, tak nieco nie je OK!
Ak nezavisla elektrickova trakcia jazdiaca mimo zapch chodi uplne mimo grafikonu, tak nikto ju nebude povazovat za nosny system. Hlavne,ze ludia musia prestupovat! AKO ked sa prestup neda nijak naplanovat!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.