Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #220161:
Alebo Schwebebahn ?
Reakcia na: S499.1023 #220161:
Ak to cele myslia seriozne, bolo by velmi fajn postavit to na 1000 mm rozchode s parametrami kompatibilnymi s elektrickou, s tym ze mesto by to potom pripadne mohlo napojit na petrzalsku radialu (v scifi variante aj prievozsku).
Reakcia na: zlomok #220160:
Kde tam píšu, že to má byť monorail?
Ja si pod nadzemkou predstavujem takéto veci:
Reakcia na: Mikimaus #220152:
To je neskutočná volovina, ten monorail.
Reakcia na: 810zssk #220157:
Tak vždy záviselo od štátu a režimu. Ale máš pravdu, že je to taká propaganda, akurát v inom šate...
Inak potom pre pokoj duse Olivera Kriza navrhujem tu lanovku oznacit cislom 95.
Reakcia na: Mike #220156:
Taka doba bola odkedy vzniklo ludstvo, len statni uradnici si to vacsinou neuvedomovali, tak to nerobili ?
Reakcia na: Mikimaus #220152:
Iba si spoja svoje dva developerské projekty na rôznych brehoch...
Ale dnes je doba že všetko treba v prvom rade hlavne dobre prezentovať (marketingovo podať)
Reakcia na: 810zssk #220153:
To sa docka obnovy aj 20 rokov opusteny podchod pri slnecnych hodinach? Vznikne tam prestupny terminal? Ako sa ta zastavka pri podchode volala, pamata si niekto?

BTW nadzamna elektricka draha moze byt aj elektrick na 1000mm kde sa pocita s napojenim na safko cez Dostojevskeho rad. Ale toto patri skor do sekcie Sci-fi...
Reakcia na: 810zssk #220153:
*doprava ako celok NEfunguje 🙂
Reakcia na: Mikimaus #220152:
Na jednej strane je prijemne ked investor uvazuje nad rieseniami tykajucimi sa verejnej dopravy, ale nemyslim si je az tak prospesne ak sa robia nekoncepcne riesenia tohto typu. Prave rozne ad hoc riesenia a "quick fixy" vedu k tomu ze doprava ako celok funguje.

Stale vsak plati ze lepsie ako nic, takze hura do toho 🙂
Reakcia na: JamaVOku #220148:
Ani to by nebolo zlé. Tu hlavne ide o to, aby na L8 sa zvýšila kapacita a Ružinov by získal NP spoje aj cez víkendy, lebo 2 NP spoje na L9 je málo. V Ružinove by tak bola L8 s NP vozmi celotýždenne.
Reakcia na: Lukyno87 #220146:
Ružinov má L68,96,196 a Petržalke by si navýšil prepravný čas na stanicu. L1 v súčasnom trasovaní netrpí nedostatkom cestujúcich a to až po stanicu.
Vozy treba prehodiť medzi L8 a L6 podobne ako kedysi fungovali prejazdy medzi L6 a L9.
Reakcia na: JamaVOku #220148:
*vymenit vozy medzi 6 a 8.
Reakcia na: Lukyno87 #220146:
Najjednoduchsie by bolo bez zmeny trasovania vozy medzi 6 a 8.
Reakcia na: Mike #220025:
Nemusí až tak uškodiť Bajkalskej. Veľká časť zo žitného ostrova môže voliť cestu cez další most a cez Petržalku a most SNP do centra alebo Lafranconi smer Záhorie.
Zdravím. Minule sa tu riešila nedostatočná kapacita na L8. Myslíte si že, by bola veľká blbosť, keby sa vymenili trasy L1 a L8, s tým, že na L8 by boli 30T a dobré spojenie Petržalka - Ružinov a na L1 by stačili aj K2S. Kto chce ísť z Petržalky na Hlavnú stanicu si môže prestúpiť na Šafku na L1. Čo Vy na to? Iba sa pýtam.
Reakcia na: Peto3700 #220143:
Tatra 500 HB nie je v podniku. Kde je tiež netuším.
Reakcia na: Mike #220025:
Zápchu na Gagarinovej poobede tvoria z väčšej miery práve vozidlá idúce do Podunajských Biskupíc (usudzujem podľa úseku Cintorín Vrakuňa -> Popdradská x Svornosti, kde sa pravý pruh zväčša hýbe a šóra je v ľavom).
Ale nespochybňujem, že to môže pomôcť.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.