kolko stoji SOR? Okrem toho treba hladiet na celkove prevadzkove naklady. Pokial ich bude mat SOR vyrazne nizsie tak nech sa kupi, ale treba si zratat ci naozaj bude mat.
nechcem rypat, ale po patronku to podla tejto logiky ide? ved aj na prazskej mas z jednej strany mur a z druhej zeleznicu. A kde by si chcel na Patronke vybudovat obratisko?
preboha ved je to to iste. Zase sa tu sniva o mercedesoch ako pred par rokmi ked tu bol ten 15 metrovy.
SOR-ka Bratislave plne postaci. A je to dobre. Miesto dvoch capacity mozme mat tri SOR-ky.
Re #96003 Ike: Hej a viackrat som ho vyzval aby podlozil normami, nikdy tak neurobil. Pri podjazde ide o svetlu vysku, nie? Ak je dostatocna, tak tam trofle mozu ist.
to snáď nie.. tá trafostanica mohla byť krásnou pamiatkou na spojenie BA a Viedne električkou.. takto sa aj zabudne na to, že sme mali pred komunizmom(hmm teda socializmom) spoločnú históriu s Rakúskom.. ?
Tušil som to. Bol som ten pdjazd detailne preskúmať a nepochopil som, prečo by sa musela podhrabávať vozovka o pol metra. Aj nad najvyšší kamión sa trolej pohodlne zmestí vrátane izolačných vzdialeností.
A kadiaľ cez Lamač? Po ceste? Podľa mňa ide hlavne o nahradenie liniek 34 a 83, pričom cez Lamač by sa jednalo aj o príliš dlhý súbeh so železnicou, ktorá by tiež mohla prebrať istú časť dopravy po vybudovaní zastávok Devínska Nová Ves-sídlisko, Dúbravčice, Tesco Lamač a Hroboňova.
to bol ako spomina tr3mp aqulla, ktory sa v tej problematike vyzna... vychadzam z toho, i ked na druhej strane, mohol sa aj on mylit... kebyze sa tu vyskytne, mohol by k tomu nieco povedat...
a mimochodom, co je to za kravinu? ta posledna otazka? nie je nadjazd ako nadjazd
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.