Reakcia na: 810zssk #102572:
A naučiť ho, že pri linkách s priebežnou konečnou netreba prestupovať (pri spojení Trnavské mýto>Šafko mi našlo kombináciu 14+14) a že Nemocnica na Antolskej je v pešej dostupnosti zo zastávky Ľubovnianska.
A keďže je tam vytvárané také enormné množstvo tepla, bolo by mrhaním ho v zime nevyužiť na vykurovanie interiéru. Preto sa zohriaty vzduch od chladenia zrýchlovača vedie cez mechanickú klapku, ktorou sa dá smerovať jeho prúd dovnútra alebo dolu pod vozidlo, prípadne ho rozdeliť v určitom pomere obomi smermi. A keď okolie klapky zapadá prachom, olúpaným lakom, prípadne čímkoľvek iným, čo sa podarí cez mrežu na ľavom boku nasať, tak občas tá klapka nejde úplne "zatvoriť", a preto to v niektorých vozoch kúri aj v lete
