Pri standardnej sluzobnej jazde (ciel 912) sa pole nemeni. To sa meni len pri tzv. cistiacej sluzobnej jazde (ciel 996). Zivotnost to neznizuje, naopak, casto sa ozivia aj nefungujuce doty.
Žiaľ, to k tomu smeruje. Najprv postavíme s veľkou slávou trať, kúpime 25Tr s dieslovým pohonom, ktoré sú drahšie ako normálne a nakoniec to zrušíme, lebo to len zváža k električke. DPB má ozaj úžasnú stratégiu a ešte lepší politický manažment. Pravda páni ex a súčasný riaditelia Divízie Autobusy. ? ? ?
Suhlasim. Ked sa clovek nikedy tazko vlezie uz na Tomankovej, tak mi to pride ako scestny napad aby sa ludia pchali este na Banikovej. Obzvlast, ked zmyslom linky je urychlit cestovanie (odburat prestup do preplnenych elektriciek), tak trasa po bocnych ulickach ide proti podstate tejto linky.
133 cez Janotovu a Baníkovú je podľa mňa blbosť. Aj tak to používa minimálne množstvo ľudí na zvoz dole a takto by si to zbytočne nadrábalo minúty. Aspoň v časoch kedy ja chodím 6:59, 7:59 tak je 133 plná a ešte aj z Pod Nového mosta ide na polovicu naplnená + ďalšej ide tak na štvrť naplnená takže neviem či je dobrý nápad ju presmerovať tadiaľ keď aj tak býva tak plná, že by tam nikto nenastúpil. ?
To teda nie je Tvoja vec. Ako chodec si tiež povinný dodržiavať dopravné predpisy. Dúfam, že nabudúce na Teba zavolajú policajtov, keď budeš hentak šaškovať. ? http://www.youtube.com/watch?v=T2b3gZAR9ko
A ty kedy chodis rano o 5:00 hodine no samozrejme vtedy chodia este poloprazdne 33-32 ale ten naval dojde o 7 hod., aj ja som za aby sa presmeroval L133 cez janotovu a banikovu, plus v sedle by som tam nechal 30min interval a tak do 21 hodiny...
No dnes to tak napriklad bolo, ale predminuly tyzden som sa na Tomankovej do 133 nezmestil 2 dni za sebou a v 33 som stal (smer mesto) medzi ludmi tiez namackany. Takze je to rozne. Ale jasne. Uz davno som nevidel napr. 39 v inom stave ako aby ludia boli namackani na dverach.
Ike: Medzi mapami a schémami je mapa z roku 1974. Čo za číslo busu vtedy chodilo medzi Východnou stanicou a Vajnormi? Je to zrejme nejaka styridsiatka. Prečo o ňom nie je nikde v histórii ani zmienka iba v tej mape?
ono to "odborne riesenie trolejbusov" urobili na 3 etapy - kebyze by to urobili hned a poriadne tak na 32 mame trolejbusy (aj na 33 a potom by jej zriedenie nebolo az take hrozne)
fakt, bolo by fajn, keby na DD zrusili elinovu zastavku a vsetky linky a dali tam capacity a nejake klbaky... aspon by mi cesta z DNV MHD netrvala 40 minut (v kontraste s IAD 10min) ale mozno 25 ?
lebo toto uz je uplne evidentne ze niekto (nebdem ukazovat prstom) nevie co od dobroty... ved na DD mate najlepsiu MHD v strednej Europe... nie ze by som Vam to nedoprial, ale fakt je to trosku vysmech ostatnym Mč, ked mi napr pride Tambus, ktory ma tak deravy vyfuk, ze pusta splodiny pomaly dovnutra
ono pri terajsom intervale 32/33/133 by som mozno urobil par zmien
Na 32 na striedacku Tedom a Solaris
Na 33 zriedit interval mozno o 15-20% (mozno aj viac)
Na 133 dat Solarisy > zaroven 133 presmerovat cez Janotovu-Segnerovu
Ono ta 33 straca vyznam ked su tu 2 linky co jazdia a zvazaju nas ako seno na Molecku a este dalej ?
Potvrdzujem, bol som si to pozriet a nafotit. Trolejbusy su prazdne a od Molecky do mesta aj 32 a 133. Kiez by mohli to iste povedat o rannej spicke aj obyvatelia inych MC. Len co som v ten isty den presiel z Molecky na Zochovu, tak ma privitala kratka plynova Vrakosa na 83. Samozrejme narvata. Trosku kontrast ku DD...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.