riko: Jo, presne tento variant si myslim, ze je najrozumnejsi ! Ak nie jediny rozumny !

takze radsej nechat 5-ku alebo nejaku novu linku.
, pretoze este v zivote necestovalo dvadsatdevinou
a objednalo totalne pinditka. Ked nahodou prsi tak zmoknes a kludne mozes byt v pristresku. Je totiz tak maly... ...nema cenu pokracovat...
, ze sa v nej uvazuje o zone 30. V tom pripade by tranzitna (v zmysle vnutromestsky tranzit) automobilova doprava do Race nebola vedena cez Nam. 1. maja a Mytnu, ale Stefanikovou a Legionarskou (resp. Einsteinovou a Bajkalskou) a cim by sa tieto ulice odlahcili a dalo by sa uvazovat aj u prelozke elektrickovej trate. Ale pokial nevidim aspon aky-taky oficialny zamer, nechce sa mi verit, ze by sa to vobec kedy uskutocnilo ...
), Nam. SNP, Kamenne nam., Sturova, Safarikovo nam., Stary most, Petrzalka. Tuto trat si ZIVO viem predstavit ako RYCHLO prejazdnu, samozrejme 2-kolajnu) pre eliny. Tymto smerom sa zamyslajme skor, nie na Nam. 1. maja.
Ja by som bol za, ale aj za zachovanie trate na Obchodnej. O tom, ci to bude alebo nie, alebo v akom casovom horizonte to ma byt sa nebavime. Takze nechaj nas bavit sa, ok?
Aj tak sa tym nic nevyriesi. Tak isto ked sa tu hadame o rozchode je vsetkym jasne, ze ostane tisicka lebo to jednoduchio inak nebude - ako prelozka trate z Obchodnej.
Dovodom je to, ze sa to spominalo uz za komunizmu. Na Nam. 1. maja byva uz mnoho rokov X VELMI (!) vplyvnych ludi v meste (pri kt. je Moravcik len obycajny pajac) a NEEXISTUJE ani debata na temu trate pre elektricky na tejto ulici. To viem na 100000000% - byvam na tejto ulici tiez a mam DOKONALY prehlad o tom, co sa malo a ma stavat na ulici. Cize elektricky tu v horizonte 50 rokov 1000% nebudu, ak by niekto chcel stavim sa s nim o 10000.- korun, tu pred vsetkymi. To si nerobim zarty. Takze debatu mozme ukoncit, v opacnom pripade bude mat vahu debaty, ci postavime vo Vrakuni kozmodrom pre raketoplany a v Cunove areal zavodov automobilov F-1...
. Odtial na Hodzovo nam. a cez Suche myto az na Hurbanovo nam., kde by sa napojila na sucasnu trat na Kapucinskej ulici, resp. na Nam. SNP. Co by as zrusilo? Islo by o trat na Obchodnej ulici a cast trate na Radlinskeho ulici, konkretne usek od Obchodnej ulice au po Florianske nam. Teda trat z HLST cez Starohorsku by ostala zachovana. V krizovatke Starohorska - Mytna by as vybudovala krizovatka s moznostami odbocenia zo Starohorskej smerom zo stanice na oba smery (zrejme).
z Nám 1.maja by mohla ist ta trat cez podjazd pred Schustrom a potom hybaj cez Novy most do Petrzalky
Len to treba predlozit poslancom na WC ( pardon VUC).
). Zrusena bola v roku 1926 a od 1951 po Obchodnej chodia trolejbusy. Takze planovane zrusenie by bolo uz druhe v jej historii.
tr3mp
Nuz co, po decembri budeme zase nadavat na niekoho ineho (alebo aj nie, uvidime).
Inak, co sa tyka toho clanku v Sme a postoja mesta k akcii, aspon ciastocnym pokrokom je, ze sa mesto rozhodlo uzatvorit Nam. SNP. Minuleho roku sa to nedalo, s tym, ze je to "dolezita dopravna tepna", ale o nejaky cas neskorsie sa uz kvoli Mikona Ralley uzatvorit mohlo ...