Na Obchodnej nikdy nemoze byt rychla elektricka. Ved aj teraz ked sa rychlo presuvam po Obchodnej (peso) mam problem sa vyhnut mnozstvu ludi a este do toho ide elektricka. Skor by to chcelo nejakym sposobom urobit rychly tranzit cez mesto (pod zemou ???) a v oblasti pesej zony (od tunela po Kollarko a pod.) linky s mensou frekvenciou (10 min ?). Momentalne vyzeraju trate elin a ich okolie v centre otrasne, uplne v kontraste s rekonstruovanym centrom. Viem si zivo predstavit elinu iducu v ozajstnej pesej zone na odhlucnenej trati rychlostou 10 km/h, pricom chodcov na nu upozorni rad svetiel v dlazbe napriklad 20 metrov pred elinou.
, ze sa v nej uvazuje o zone 30. V tom pripade by tranzitna (v zmysle vnutromestsky tranzit) automobilova doprava do Race nebola vedena cez Nam. 1. maja a Mytnu, ale Stefanikovou a Legionarskou (resp. Einsteinovou a Bajkalskou) a cim by sa tieto ulice odlahcili a dalo by sa uvazovat aj u prelozke elektrickovej trate. Ale pokial nevidim aspon aky-taky oficialny zamer, nechce sa mi verit, ze by sa to vobec kedy uskutocnilo ...
), Nam. SNP, Kamenne nam., Sturova, Safarikovo nam., Stary most, Petrzalka. Tuto trat si ZIVO viem predstavit ako RYCHLO prejazdnu, samozrejme 2-kolajnu) pre eliny. Tymto smerom sa zamyslajme skor, nie na Nam. 1. maja.
Ja by som bol za, ale aj za zachovanie trate na Obchodnej. O tom, ci to bude alebo nie, alebo v akom casovom horizonte to ma byt sa nebavime. Takze nechaj nas bavit sa, ok?
tr3mp
Nuz co, po decembri budeme zase nadavat na niekoho ineho (alebo aj nie, uvidime).
Inak, co sa tyka toho clanku v Sme a postoja mesta k akcii, aspon ciastocnym pokrokom je, ze sa mesto rozhodlo uzatvorit Nam. SNP. Minuleho roku sa to nedalo, s tym, ze je to "dolezita dopravna tepna", ale o nejaky cas neskorsie sa uz kvoli Mikona Ralley uzatvorit mohlo ...