riko: Situaciu okolo severnej tangenty (ST) sledujem. Lunacek sice vravi, ze tych 60 pripomienok je splnitelnich, ale dufam, ze takto koncipovany projekt sa nikdy neuskutocni.
ST nebude sluzit ani tak na to, aby odbremenila Sancovu, ako skor na to aby este lepsie doviedla IAD zo zapadnej casti mesta na vychodnu stranu centra (oblast okolo Karadzicovej), pretoze Sancova je malo pripustna. Vyustenie Smrecnianskou na Racianske myto podla mna sposobi najma toto.
Osobne som tiez zastancom tuneloveho riesenia Patronka - Jarosova. Je sice dlhsie, ale drahsie nemusi nevyhnutne byt, pretoze nezasahuje stavbou do obyvanej oblasti a nevyziada prakticky ziadne asanacie. O ekologickych prinosoch pre oblast kade ma viest ST ani nehovoriac. Zaroven by sa obislo aj stupanie cez Brniansku a Prazsku.
ST nebude sluzit ani tak na to, aby odbremenila Sancovu, ako skor na to aby este lepsie doviedla IAD zo zapadnej casti mesta na vychodnu stranu centra (oblast okolo Karadzicovej), pretoze Sancova je malo pripustna. Vyustenie Smrecnianskou na Racianske myto podla mna sposobi najma toto.
Osobne som tiez zastancom tuneloveho riesenia Patronka - Jarosova. Je sice dlhsie, ale drahsie nemusi nevyhnutne byt, pretoze nezasahuje stavbou do obyvanej oblasti a nevyziada prakticky ziadne asanacie. O ekologickych prinosoch pre oblast kade ma viest ST ani nehovoriac. Zaroven by sa obislo aj stupanie cez Brniansku a Prazsku.
, pretoze este v zivote necestovalo dvadsatdevinou
a objednalo totalne pinditka. Ked nahodou prsi tak zmoknes a kludne mozes byt v pristresku. Je totiz tak maly... ...nema cenu pokracovat...
), Nam. SNP, Kamenne nam., Sturova, Safarikovo nam., Stary most, Petrzalka. Tuto trat si ZIVO viem predstavit ako RYCHLO prejazdnu, samozrejme 2-kolajnu) pre eliny. Tymto smerom sa zamyslajme skor, nie na Nam. 1. maja.
riko
Osobne si myslím, že stavať ju podľa navrhovaných variantov nemá cenu, lebo nič nerieši. Odkloní totiž dopravu z Pražskej v miestach, kde už začínajú domy v smere k SAV, prejde ponad trať mostom do tunela a vyleze na Smrečnianskej!!! a vypustí autá na Račianske mýto, prípadne autá môžu pokračovať k zváraku. Čo sme vyriešili? Nič!
Keby chceli postaviť tunel od Patrónky popod Kramáre a Kolibu s vyústením na Jarošovej pri zváraku to je niečo iné.