Reakcia na: Marcelllooo #99516:
Počúvaj ma, ty maľas, už mám dosť tých tvojich účelových manipulácií:1) špecifikuj, v čom je zlé dopravno - uurbanistické riešenie trate, ktorá ešte ani nie je naprojektovaná?
2) V čom bude trať bariérová?
3) V čom bude trať kolízna?
4) Odkiaľ máš údaje o nosných a tiažových dopravných prúdoch v horizonte 2015, 2020, 2030? Voláš sa v skutočnosti Sibylla Sláviková alebo si len na raňajky konzumoval exkrement kráľa Šalamúna.
5) TVOJ nds rieši spojenie Gagarinovou a VrakuňoU? A rieši aj spojenie s Ružinovom, Dolnými Honmi, Karlovou Vsou, Kramármi a Dúbravkou?
6) TVOJ nds bude mať akú pešiu dostupnosť?
Marcelllooo
Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu.
Nie inak je to aj s elektrickou. Postavime drahu trat, ktoru vacsina Petrzalcanov nebude preferovat jednak preto, ze bude od nich daleko a jednak preto, ze ich nedovezie do miesta prace, ktore sa bude budovat v okoli Niv.
Rozostup zastavok (to je to, co spominas v poslednej vete) bola optimalne stanovena na 500 - 600 metrov co zodpoveda 6-8 minutovej pesej dostupnosti a je to prave z tohoto dovodu, ze to je bud, kedy je siet pre ludi stale dostatocne atraktivn, aby ju vyuzivali a za nou isli a na druhej strane sa nemuselo vsade stat.
Re #99522 Emo: Ale bavme sa aj o trolejbusoch. Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny.