To už neviem, či to bol tmavozelený favorit alebo forman (ktorý Emo spomínal), lebo som to len na okamih zazrel. Každopádne nakladať vrecia s odpadom do osobného auta (favoritu) asi nie je najlepšie riešenie. ?
interier ani nasich karos nie je zly... zle je ze je tam smrad motora, ze tam pistia brzdy tak ze sa to neda pocuvat, ze cely autobus nadskakuje a ze pri kazdom radeni sa rataju zuby... toto je rozdiel medzi SadDS karosami a DPBKarosami..
ano, ani jedny nepatria do 21. storocia ale v SADDS je snaha to aspon zamaskovat
okrem zrejme mensej poruchovosti mi nova Karosa B 930 nepripada ako vozidlo patriace svojou kvalitou interieru do 21. storočia. Minimalne vtom ze je to VP a rozdiel medzi 700 Karosam je akurat v inych sedadlach.
ale ved vravim ze eliny su ina vec... tam sa velmi technologie nemenia a proti historickemu vzhladu nic nemam ale musis uznat ze tie nase CNG kraksne nie su ani zachovale historicaky ani pohodlne vozidla ktore by splnali kvality 21. storocia
Asi myslíš firmu KOSEC, tá čistí vybrané priestory vrátane niektorých zastávok. Ale rezort technickej infraštruktúry DPB tiež raz za čas čistí iné zastávky. Sú to tí istí, čo zbierajú koše. A oni majú rôzne autá, občas vidím ako nakladajú vrecia so smeťami aj do Favorita...
Jasné, to som o Žiline písal. Toľko som tú vetu preštylizovával, že nakoniec vôbec nemuselo vyplynúť, že je to výsledok žilinského tarifného experimentu.
Pozri, keby bola v terajšej cene električenky zahrnutá aj nočná doprava, ja by som nič nenamietal. Ale Majo navrhoval zaviesť ešte zvlášť príplatok k električenke za ND. A to sa mi už nepáčilo (teda pokiaľ by ten príplatok mal platiť každý, kto má električenku bez ohľadu na to, či ND využíva alebo nie). ?
V Budapeši do leta minulého roka jazdili v pravidelnej premávke ešte električky z roku 1939, teraz tam jazdia ešte stále dobre staré vozidlá (v BA by už boli určite historickými), ale nikomu to neprekáža, pretože jazdia často, rýchlo, sú čisté, spoľahlivé, v dobrom stave atď. Myslím, že cestujúcich nepriláka vozidlo ako také, ale služba, akú mu ponúkneš.
netvrdim ze za kazdu cenu (hoci to tak vyznelo)... ale aby chodili stale hrkace ikace kde bude 0% zaplnene miesta na statie, to je setrenie na nespravnom mieste... starymi ikacmi nikoho neprilakas...
inak bol by to zaujimavy namet na anketu, ci ludia uprednostnuju starsiee vozy a dobry interval alebo nove vozy a horsi interval
mna 900 Karosy nikdy neoslovili. Je to nieco ako felicia ohblovanym favoritom.
Nakup vozdiel v primestskej doprave bez klimy by mal byt pokutovany.
Re #99300 Majo: zdvojene spoje su chobotina logiky nahradenia klbaku solami v tom istom case. Ak poslem tie dve sola s odstupom 5 -10 minut cestujuci sa mi rozleju rovnomerne do oboch. Ak ich poslem naraz prvy voz je natrieskany a ten druhy poloprazdny.
Aj na L80 by sa v rannej spicke hodil klbak ale v sedle a poobede uz nie je tak potrebny. Tak lespie je mat rano interval 4minuty ako s klbakom 5 a v sedle 20.
Re #99302 Majo: Aj v medzivojnovom obdobi bol príplatok za jazdu v noci. Teda listok stal viac v noci ako cez den.
V kazdom pripade ak si kupim elektricenku mala by byt ND v cene. To ze si dopravca nedokaze spravit poriadok s ciernymi pasaziermi mna, platitela dani tomuto mestu a platiaci zakaznik, nemusi zaujimat a ani nezaujima. Je to Zahradnikov problem a vyriesil ho zle.
Re #99299 Valec: za poslednych 8 rokov DPB neprepravil kazdorocne o 10% cestujucich menej. Dokonca dnes prepravi viac ludi ako v roku 2000, ale zaroven menej ako v 1999.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy