Reakcia na: Marcelllooo #98997:
s tymi Nivami (v sirsom ponimani) ako administrativnym centrom a teda centrom dochadzky do BA celkom suhlasim, ale preco by tam elektricka nemala chodit ale vlak ano??? ? podla mna je vyhodnejsie napojit aj petrzalku aj nivy na sucasnu siet, ono BA nie je len Petrzalka a taki Karlovestania nebudu mat z toho vlaku nic, naopak ak by tam chodila elina, mozu tam cestovat elinou rovnako ako ostatni...Ty pozadujes degradaciu elinovej siete na ukor zeleznicnej v regionalnej dimenzii... to je ale neunosne... (a sory, riadna sprostost) Zeleznicna doprava moze byt nosna v regionalnej dimenzii (relacie okresne mesta a mesta BSK - BA), ale v centre a v sirsom centre a vobec v BA v sirsom centre, treba vyuzit elektricku pre tolko spominane dovody (pomer cena vystavby/kapacita).
Chybou elinovej siete v BA je prave to, ze je dost chaba... Elinova siet v BA uz davno mala byt ako vo viedni - preferencia a trat pomaly v kazdej ulici vramci petrzalky...
A este sa vratim k tomu administrativnemu centru dochadzky na Nivach...
rovnako sa zastavava a zatraktivnuje prava strana dunaja a myslim ze vacsina petrzalcanov bude postupne mat miesto dochadzky tu.
A centrum je centrum, stale tam bude chodit dost ludi...
Vladimír
"Nikto nikdy netvrdil, ze NS MHD ma suplovat elektricku. Opakujem to uz niekolky krat, ze ucelom NS MHD je nieco uplne ine. Riesit dopravu v nosnej relacii a riesit dopravny prud Petrzalka - nove centrum BA - Filialka s moznym pokracovanim smerom na Rusovce, Kitsee a Trnavu."
No veď mne len do hlavy nejde to, že Tebou preferované dopravné riešenie VÔBEC nerieši dopravu v nosnej relácii, ktorou je dnes jednoznačne relácia Petržalka - centrum (centrum ako prirodzené kultúrno-spoločensko-obchodné srdce mesta). Tomu, že za pár rokov celá Petržalka náhle prestane jazdiť do historického centra a celý pulzujúci život Bratislavy sa presunie na Nivy, sa pravdupovediac dosť zdráham uveriť.
"Trolejbusy su ekologickym a kapacitne dostatocnym subsystemom MHD pre Petrzalku, ak sa zrealizuje NS MHD a za istych predpokladov aj bez neho."
Tento tvoj výrok možno interpretovať aj tak, že "za istých predpokladov" je plne kapacitne dostačujúcou pre obsluhu Petržalky aj súčasná autobusová doprava. Lebo na to, aby sme vedeli, že trolejbus oproti autobusu žiadnu kapacitnú posilu nepredstavuje, nepotrebujeme do diskusie prizývať žiadneho odborníka.
Ak je to tak, tak potom načo všetky tie tančeky okolo NDS? Veď vlastne všetko je v poriadku, možno postačí na pár bus linkách trošku skrátiť intervaly. A ešte k tomu mesto ušetrí obrovské finančné prostriedky. Aspoň takto chápem Tvoje výroky.