Reakcia na: Ike #99001:
Lebo s elektrickou ku Nivam, na Prievozsku atd nikto realne neuvazuje, lebo na to nie su ani peniaze. Nie su v skutocnosti peniaze ani na Petrzalsku elektricku...No a co, ze by Karlovescania nemali priamo nic z dopravneho prudu Petrzalka - Nivy - Filialka? Ja za to nemozem, ze mesto nema peniaze a nema odvahu to povedat. Nepriamo by to hadam pomohlo, ze by sa uvolnili autobusove kapacity pre obsluhu inych uzemi aspon ciastocne. Ale co je v skutocnosti na ukor vsetkych Bratislavcanov je prave elektricka do Petrzalky, lebo len docasna trat (!!!) na Bosakovu odcerpa z rozpoctu mesta vyse 1,5 mld Sk do roku 2010 a neostanu peniaze na ine oblasti dopravy. Ja hovorim, nech sa doprava v Petrzalke kompletne a komplexne vyriesi trolejbusmi a zvysne penaize sa pouziju na rozvoj inych casti. Mesto vsak nema odvahu priznat, ze sa pustilo do nerentabilneho a dopravne neodovodneneho projektu...
Podotykam, ze NS MHD by mesto zdielalo v mensej miere ako elektricku.
Dopravno-urbanisticka koncepcia Petrzalky, ale i inych casti mesta bola koncipovana inak ako pre obsluhu elektrickovou sietou. A nie su financnie (v o vyhlade desatroci) to zmenit. To je nutne si priznat a nezakryvat si oci falosnymi, hoci mozno pre niekoho peknymi snami.
Vladimír
"Nikto nikdy netvrdil, ze NS MHD ma suplovat elektricku. Opakujem to uz niekolky krat, ze ucelom NS MHD je nieco uplne ine. Riesit dopravu v nosnej relacii a riesit dopravny prud Petrzalka - nove centrum BA - Filialka s moznym pokracovanim smerom na Rusovce, Kitsee a Trnavu."
No veď mne len do hlavy nejde to, že Tebou preferované dopravné riešenie VÔBEC nerieši dopravu v nosnej relácii, ktorou je dnes jednoznačne relácia Petržalka - centrum (centrum ako prirodzené kultúrno-spoločensko-obchodné srdce mesta). Tomu, že za pár rokov celá Petržalka náhle prestane jazdiť do historického centra a celý pulzujúci život Bratislavy sa presunie na Nivy, sa pravdupovediac dosť zdráham uveriť.
"Trolejbusy su ekologickym a kapacitne dostatocnym subsystemom MHD pre Petrzalku, ak sa zrealizuje NS MHD a za istych predpokladov aj bez neho."
Tento tvoj výrok možno interpretovať aj tak, že "za istých predpokladov" je plne kapacitne dostačujúcou pre obsluhu Petržalky aj súčasná autobusová doprava. Lebo na to, aby sme vedeli, že trolejbus oproti autobusu žiadnu kapacitnú posilu nepredstavuje, nepotrebujeme do diskusie prizývať žiadneho odborníka.
Ak je to tak, tak potom načo všetky tie tančeky okolo NDS? Veď vlastne všetko je v poriadku, možno postačí na pár bus linkách trošku skrátiť intervaly. A ešte k tomu mesto ušetrí obrovské finančné prostriedky. Aspoň takto chápem Tvoje výroky.