Reakcia na: Marcelllooo #99007:
trolejbusy su sice komplexne, ale je to taktiez docasne riesenie, ktore vytvori falosny pocit ze sa nieco spravilo a vobec to nie je dlhodobe vyhliadkove riesenie... Elektricka do petrzalky je dlhodobe riesenie, mozno mierne naddimenzovane, no bezproblemov moze fungovat aj dalsich 100rokov...Trolejbusy v petrzalke su nebezpecna dvojsecna zbran...
tvoje riesenie je rovnake ako keby si si v byte vymenil stare drevene okna za stare drevene okna... je to komplexne a rychle riesenie, ale nema to buducnost... radsej si kupis jedno plastove okno s najnovsimi technologiami a postupne tak vymenis vsetky okna v byte a mas istotu ze ti vydrzia velmi dlho a budu fungovat super...
Marcelllooo
Nosnou relaciou v horizonte 2013 a dalej su Nivy, Prievozska a Dostojevskeho, ktora sa stane novym obchodno-administrativnym centrom a toto bude spadova oblast pre dopravu z celej BA i celeho regionu. Tu bude sustredeny obchod, administrativa aj sluzby. Vieme, ze doprava (IAD aj MHD) smerom do centra sa bude ukludnovat, nakolko toto uz nebude takou vyhladavanou destinaciou...
Takze opust svoje zdrahanie a otvor oci tomu, co sa v meste deje, ake projekty boli spustene a co tlaci a presadzuje vedenie mesta...
Presne tak. Trolejbusova a autobusova doprava su z hladiska kapacity rovnocenne. A to, ze su pre sucasne dopravne potreby ale i pre potreby vo vyhlade do 2020 dostatocne autobusy (ekvivalentne trolejbusy) som si nevymyslel ja, ale skonstatoval to vo svojom stanovisku VUD.
Posledny odstavec je velmi presnym zhodnotenim a spravnym zaverom a vyhodnotenim sucasnej situacie. Dovod, preco sa ide trat do Petrzalky realizovat nie je dopravny, ani ekonomicky, ale iny.