Reakcia na: intony #98943:
Ecute et repete: Moze, ale sa to neplanuje a realne sa s tym ani neuvazuje. Ja sa nezaoberam hypotetickymi moznostami ale len dvomi navrhovanymi variantami. Vsetko ostatne su jalove reci.Barierovost je v tom, ze trat spolu s ochrannymi zariadeniami (betonovy plot) tvoria vizualnu a komunikacnu barieru v uzemi.
Lahke mestske supravy konverguju k povodne zamyslanemu metru. Je to severojuzna trasa (kombinacia navrhovanych liniek A a
.Dopravno-urbanisticke riesenie elektricky je ovela horsie a uzemie degradujuce miesto plytkeho tunela s NS MHD, ktory vytvara predpoklady pre zhodnotenie uzemia.
Ike
inak mohli by sme to uzavriet...
pre cestujuceho je vlak to iste co elektricka (v tomto ponimani)... ma to draty, ma to kolaje...
cize 1:1 pre vlak vs elektricka...
vyhodou elektricky je ze sa moze napojit na existujucu siet...
2:1
elektricka vyhrala... ?